Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Whitepress z agencją PR

Platforma Whitepress to nowe na polskim rynku narzędzie, które wspiera działania PR i content marketing. Jej celem jest ułatwienie i automatyzacja procesu publikowania artykułów promocyjnych i eksperckich. Od kwietnia za obsługę platformy odpowiedzialna jest agencja Juicy Relations.

Juicy Relations będzie odpowiadać za prowadzenie działań media relations dla Whitepress, przede wszystkim w zakresie komunikacji eksperckiej, skierowanej do osób zarządzających komunikacją i content marketingiem. Współpracę po stronie Klienta nadzoruje Paweł Strykowski. Agencja pozyskała Klienta w wyniku działań new business.

czytaj:   Topowe blogerki w kampanii "Hello CCC"

– Whitepress jest narzędziem, które poprawia i przyspiesza bardzo ważną część działań promocyjnych – nawiązanie kontaktu między firmą, a odpowiednimi mediami. Z jednej strony troszczymy się, żeby Reklamodawcy mieli pewność, że ich artykuły trafiają tylko na wartościowe strony, a warunki finansowe są atrakcyjne. Z drugiej natomiast – zapewniamy portalom stały przypływ ciekawych, często unikalnych treści. To przekłada się na współpracę wartościową dla obu stron i w efekcie możemy zaproponować zsumowane dotarcie do prawie 24 milionów unikalnych użytkowników. – wyjaśnia Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress.

czytaj:   WhitePress publikuje wyniki badania efektywności content marketingu

Whitepress funkcjonuje na rynku od końca 2013 roku i obecnie skupia ponad 700 portali internetowych, będących własnością Wydawców. Reklamodawcy, którzy zarejestrują się na platformie zyskują ułatwione, bezpośrednie dotarcie ze swoimi treściami właśnie do Wydawców, którzy mogą je opublikować w swoich serwisach. W wypadku treści promocyjnych takie działanie jest płatne, w zależności od tego na jakich portalach firma zdecyduje się opublikować tekst. W przypadku treści eksperckich, platforma pobiera jedynie niewielką prowizję za usługę pośrednictwa w publikacji materiału.

czytaj:   Tomasz Wojciechowski dołącza do Havas Worldwide Warsaw

W portalu może zarejestrować się każda firma. Jeśli jest właścicielem portalu, występuje jako Wydawca. Jeśli natomiast chce prowadzić działania komunikacyjne – zostaje Reklamodawcą.

Źródło: mat. pras.