w

Agnieszka Heidrich nowym szefem działu strategii w strukturze Creative Service Line dentsu Polska  

Agnieszka Heidrich
Agnieszka Heidrich

Z początkiem roku Agnieszka Heidrich objęła stanowisko Strategy Director w ramach nowo utworzonej struktury Creative Service Line dentsu Polska. Heidrich pokieruje zintegrowanym zespołem strategów specjalizujących się w obszarach customer experience oraz e-commerce. Będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Operations & Delivery Officera. Zmiany w zespole strategii są częścią reorganizacji pionu Creative dentsu Polska zgodnie z modelem „One dentsu”, aby skuteczniej odpowiadać na potrzeby Klientów i dostarczać kompleksowe usługi i produkty.

– W ramach naszego podejścia kładziemy nacisk na customer experience i commerce, ponieważ wiemy, że rozwój tych obszarów wsparty mocnym zapleczem analitycznym pozwoli nam świadczyć konkurencyjne usługi na każdym etapie ścieżki zakupowej. Cieszę się, że Agnieszka podjęła to wyzwanie i jestem przekonany, że w tej roli będzie w stanie rozwinąć jeszcze lepiej nasze usługi i produkty – powiedział Marcin Dobrzyniecki, Operations & Delivery Officer.  

Holistyczne podejście

U podstaw nowej wizji leży przekonanie, że realna wartość dla Klientów agencji płynie z holistycznego podejścia do strategii, które nie ogranicza się do pojedynczych obszarów ekspertyzy. Skuteczny dział strategii musi na podstawie dostępnych danych łączyć perspektywę biznesową marki i potrzeby konsumenta tak, aby budować jego najlepsze doświadczenia. Tylko takie podejście pozwala wyjść poza punktowe działania na rzecz komplementarnych rozwiązań, które budują synergię w całym lejku zakupowym. 

– Znajomość całego spektrum potrzeb Klientów, praca na danych jako podstawie oferowanych rozwiązań, wreszcie doświadczenie w prowadzeniu projektów łączących zarówno ekspertyzę mediową, jak i kreatywno-strategiczną pozwolą mi sprawnie działać w nowej roli. Naszym celem jest dostarczanie optymalnych rezultatów dla Klientów. Czasem wymaga to zakwestionowania pewnych elementów briefu, ale z doświadczenia wiem, że jest to konieczne do zbudowania relacji opartej na zrozumieniu i zaufaniu – dodaje Agnieszka Heidrich, Strategy Director. 

Komplementarny zespół

Do Agnieszki raportują liderzy zespołów Customer Experience oraz Commerce. Anna Jaroszyńska i Katarzyna Strachota objęły stanowiska Customer Experience Lead i będą odpowiadały za budowanie spójnego i angażującego doświadczenia marki we wszystkich punktach styku. Stanowiska Commerce Strategy Lead objęli Jakub Tomkiewicz i Maciej Podgórski, którzy będą odpowiadać za optymalizację działań dla obecnych Klientów w ich kanałach sprzedaży, na platformach e-retail i marketplace’ach. Zajmą się także projektami consultingowymi dla nowych Klientów. 

Agnieszka Heidrich ma ponad 20 lat doświadczenia w różnych obszarach marketingu. Od 2017 roku jest związana z grupą dentsu, gdzie pełniła funkcję Group Account Managera, a następnie Client Partnera w Isobar Polska. Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako Client Service Director i Managing Director oraz w JWT Warszawa jako Account Manager.  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

trendy w komunikacji

Nowe trendy w komunikacji w perspektywie profesora Michała Rusinka

Yope

Yope przeznacza 1% obrotu na działania proekologiczne