Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Aleksandra Matula z PHD Media Direction do Mint Media

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Aleksandra Matula, która objęła stanowisko Client Service Directora.

Zdobywanie doświadczenia zawodowego rozpoczęła w Gemius S.A. Następnie przeszła do ClickAd, gdzie pracowała jako Account Executive.
W PHD Media Direction, jako Senior Digital Planner, zajmowała się planowaniem i egzekucją strategii obecności w internecie marek spożywczych z portfolio Unilevera, m. in. Lipton, Magnum czy Rama.

czytaj:   Najlepszy-najgorszy prezent dla człowieka z agencji reklamowej

Od 7 lat jestem związana z branżą reklamową, w której cenne jest zarówno doświadczenie zawodowe, jak i trzymanie ręki na pulsie oraz śledzenie trendów. Bazując na wieloletnim doświadczeniu i zdobytych umiejętnościach, będę w Mint Media nadzorować projekty, budować długofalowe relacje partnerskie z klientami strategicznymi oraz kierować i wspierać merytorycznie cały zespół – komentuje Aleksandra Matula.

Cieszę się, że Ola dołączyła do zespołu Mint Media. Jestem przekonany, że nasza współpraca będzie układać się pomyślnie, a doświadczenie zawodowe Oli zaprocentuje sukcesami w Mint Media – dodaje Paweł Karaś, CEO Mint Media.

czytaj:   Juliusz Strachota z Isobar Poland do Mint Media

[podobne_awans]