Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Polski dom produkcyjny dla francuskiej firmy kurierskiej

program afiliacyjny

Firma kurierska Chronopost, będąca częścią DPD Group, zleciła realizację swojego najnowszego filmu wizerunkowemu polskiemu domowi produkcyjnemu f25. Film pod tytułem „Ciągle bliżej” powstał z okazji świąt 2015. Za projekt odpowiadała francuska agencja reklamowa KRDS Paris.

Celem filmu było w połączeniu ze świętami – pokazanie specjalnej dostawy przesyłki, która zawiera oprócz przedmiotu dostawy – emocje. Bohaterem filmu jest dostawca Chronopostu, który wykonuje różne zadania. Musi uczyć się piec ciasto, grać na gitarze i poznać sztuczkę magiczną. Materiał jest przeznaczony do promocji w Internecie, przede wszystkim na Facebooku i innych kanałach Social Media.

Fakt, że jakość naszej pracy budzi zainteresowanie zagranicznych agencji reklamowych to dla mnie przede wszystkim powód do dumy. W tym konkretnym wypadku o wyborze właśnie nas przesądziła współpraca z bardzo utalentowanym reżyserem i operatorem, ale kluczowe jest to, że możemy dostarczyć materiał spełniający oczekiwania wymagającego, francuskiego rynku. Bardzo ważny był także casting i dobór lokalizacji. Całość wygląda jak zrealizowana za granicą, a w rzeczywistości zdjęcia zostały zrealizowane w Warszawie – dodaje Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający domu produkcyjnego f25.

[podobne_firma]