Joanna Paździórko awansowała na stanowisko Creative Director w dziale kreacji agencji VML. Ponadto na stanowisko Creative Lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski. Do agencji dołączył także Adam Głowacki jako Creative Lead.
Zmiany w dziale kreacji agencji VML. Joanna Paździórko awansowała na stanowisko Creative Director, a na stanowisko Creative Lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski. Do agencji dołączył także Adam Głowacki jako Creative Lead.
Joanna Paździórko awansowała na stanowisko Creative Director. Z branżą związana jest od 13 lat, a w VML pracuje od 2017 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach Saatchi&Saatchi IS, Havas oraz Walk. Na swoim koncie ma projekty nagradzane na konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złoty Spinacz, Global Media Awards. Czas wolny najchętniej spędza na słońcu.
Joanna jest znakomitym przykładem dyrektorki kreatywnej, która potrafi łączyć twórcze szaleństwo z doskonałym zrozumieniem potrzeb klienta. Ma niesamowitą energię i podejście do ludzi. To idealna receptura na rozwijanie talentów w grupie kreatywnej – Piotr Osiński, Executive Creative Director, VML
Ponadto w dziale kreacji VML na stanowisko Creative Lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas oraz Grzegorz Karwowski.
Kamila Klasa najchętniej skupia się na tworzeniu pomysłów, które czerpią z lokalnej kultury i przynoszą wartość zarówno społeczności, jak i klientowi. Od czasów nastoletnich wyróżniała poszukiwaniem problemów. Na szczęście, tak samo dobrze jak w ich znajdowaniu, radzi sobie z wymyślaniem rozwiązań. Za to zdobyła liczne nagrody, zarówno lokalne, jak i globalne. Przez ostatnie osiem lat pracowała z wieloma liderami branży, jak Samsung, Danone, IKEA czy Durex, dla którego zdobyła swojego pierwszego Lwa w Cannes. W wolnym czasie projektuje drapaki i zabawki dla swoich wybrednych kotów. Hoduje kocimiętkę.
Jarosław Michalski to absolwent socjologii na UW i ASP w Łodzi. Od 2019 roku związany z VML, wcześniej rozwijał swoje umiejętności w 180heartbeats i McCann. Nagradzany w konkursach KTR, Innovation, Goden Drum i Effie. W reklamie lubi łączyć technologię i sztukę. Stoik, szuka równowagi między wyzwaniami briefów a spokojem ducha.
Miłosz Zdunek jest związany z branżą reklamową od ponad 10 lat. Tworzył i projektował kampanie dla takich klientów jak Max (HBO), Netflix, CD Projekt Red, Lay’s, Wyborowa, adidas i Samsung. Zwycięzca polskiej edycji Young Creatives w kategorii Design oraz pierwszej edycji konkursu Design Wars. W wolnych chwilach dzieli czas pomiędzy granie, ilustrację i hobbystyczny gamedev. Uwielbia zimę.
Paweł Tomas w VML jest od 2016 roku. Z marketingiem i reklamą interaktywną związany od ponad 20 lat. Zaczynał w 1999 roku w TP Internet, gdzie w 2001 pracował przy pierwszej transmisji Big Brothera online. Pracował m. in. dla AXA, 3M, Samsung, Sony, Michelin, L’Oreal, Philips, Tymbark, Play, Burger King, Ford, IKEA, T-Mobile, Orlen, Nestlé, Logitech. Publikował w: Logolounge, Graphic Design USA. Ma na swoim koncie nagrody branżowe, jak KTR i Effie. Po godzinach jest związany z demosceną, głównie na platformach Amiga i PC. Miłośnik gier komputerowych soulslike.
Grzegorz Karwowski w branży reklamowej działa od kilkunastu lat. Pracował w najwiekszych agencjach sieciowych i lokalnych, jak: DDB, Y&R, K2, McCann, Plej. Tworzy rozpoznawalne kampanie zintegrowane (jak PKO BP Organizm, UPCeusz, TheCathlons). Na swoim koncie ma liczne nagrody KTR i Mixx Awards. Po godzinach fan komiksów, roweru, Nomeansno i pogo.
Ponadto do działu kreacji agencji VML dołączył Adam Głowacki, który także objął stanowisko Creative Lead. Adam to konserwator zabytków, którego kreatywność zaprowadziła prosto do agencji reklamowej. Wspólnie z zespołem McCann i Mastercard zdobył Black Pencil D&AD oraz imponujące 12 Lwów w Cannes za kampanie WhereToSettle i RoomForEveryone. Wcześniej, współpracując z Hutą 19 i Żubrem, przyczynił się do powiększenia Biebrzańskiego Parku Narodowego, co przyniosło mu kilka nagród KTR. Adam ma także na swoim koncie pracę w agencjach Leo Burnett i The&Partnership, gdzie realizował kampanie dla klientów takich jak Samsung, Toyota czy Biedronka. Oprócz pracy w agencjach reklamowych, Adam dużo projektuje i pasjonuje się typografią. Jest autorem rebrandingu Dziennika Gazety Prawnej i layoutu Magazynu na Weekend, dla którego regularnie tworzy ilustracje – kolaże. W wolnych chwilach można go spotkać na szosie, gdzie kręci kilometry na rowerze.