w

Awanse w dziale Client Engagement VMLY&R Poland

Vml-ekipa
Ula zielińskaUrszula Zielińska z VMLY&R związana od prawie dziewięciu lat, a z marketingiem i reklamą od ponad 16 lat. Zaczynała w grupie STROER, po studiach podyplomowych postawiła na digital – i ta przygoda trwa do dziś. Pracowała m.in. dla Grupy Carlsberg, PGE, Novartis, MAN, Superpharm czy Velvet. Od kwietnia 2023 jako Group Account Manager przejęła opiekę nad kilkoma klientami, m.in. Ferrero i BAT, wraz z dedykowanymi zespołami accountów.
Lubi śmiać się, gotować, jeść i jeździć na rowerze. Smakoszka piwa, zawsze chciała być pogodynką.

Emilia głowińskaEmilia Głowińska objęła opiekę nad grupą kliencką: bp, Pernod-Ricard (Wyborowa, Ballantines), McCormick oraz działania new business. W VMLY&R jest od 2021 roku, wcześniej w Saatchi & Saatchi i Heads Advertising. Pracowała dla takich klientów, jak: bp Poland, McCormick (Kamis), Procter & Gamble (Oral-B, Blend-a-med, Blend-a-dent, Gillette, Gillette Venus – na dziesięciu rynkach), Toyota Central Europe (Lexus na czterech rynkach CE), Provident.
Pochodzi z Lublina, mieszka w Krakowie, myśli o przeprowadzce do Warszawy. Najchętniej kupiłaby dom w Kazimierzu Dolnym nad Wisłą, a drugi na Amalfi.

Ola maleszykAleksandra Maleszyk na nowym stanowisku nadal będzie odpowiedzialna za trzyosobowy osobowy zespół client engagement dla IKEA, specjalizujący się w realizacjach kampanii 360 z dużym naciskiem na digital i social media. Z VMLY&R związana od 2018 roku, pracowała przy obsłudze marki Żywiec przy platformie komunikacyjnej „Chce się Ż”, Loterii Żywca i Męskim Graniu (Effie 2019). Od 2019 roku pracuje dla IKEA realizując kampanie 360 (trzykrotnie nagrodzone Effie: w 2020, 2021 i 2022 roku). Wcześniej związana z Good Looking Studio, 180 Heartbeats +JvM oraz Artegence i pracowała m.in. dla: Unilever (Big Milk, Magnum), innogy, HBO Polska, Volkswagen, Marlboro, Ferrero Polska, Dulux, Sanofi (Emolium).
W wolnych chwilach pakuje walizkę i leci gdzieś daleko realizować się w fotografii reportażowej oraz poszukiwaniach swojej ulubionej plaży na świecie.

Tomek milewskiW ostatnich tygodniach w dziale client engagement VMLY&R Poland awansował także Tomasz Milewski. Objął stanowisko Account Supervisor i stanął na czele zespołu odpowiedzialnego za realizację strategicznych projektów komunikacyjnych, digitalowych, eventowych oraz działań influencerskich dla kategorii lifestyle adidas: Orginals oraz Sportswear.
Wcześniej związany z marką Samsung, gdzie jako social media & marketing manager w latach w latach 2017-21 realizował kampanie wizerunkowe, social media i działania niestandardowe dla kategorii mobile. Doświadczenie zbierał także po stronie agencji McCann i Socializer czy domu mediowego MEC, realizując działania marketingowe dla klientów z kategorii: FMCG, moto, bankowość oraz beauty. W wolnych chwilach miłośnik sztuki, pasjonat kolarstwa oraz podróży przez Azję.
Obecnie dział obsługi klienta VMLY&R liczy blisko 50 osób i jest złożony z trzech niezależnych zespołów zarządzanych przez Michała Banaszewskiego, chief business officer, Agnieszkę Grzymkowską, WPP Danteam CEN regional lead oraz Katarzynę Tomalską, regional business director.
Ikea

Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii: IKEA projektuje wnętrza i świat otwarte na różnorodność

Linkedin

Komunikacja za pośrednictwem LinkedIn [Badanie jakościowe]