w

Bambino z dziecięcymi rysunkami na billboardach

Bambino z dziecięcymi rysunkami na billboardach

Firma St. Majewski, producent kredek Bambino, z okazji swoich 125 urodzin zaprosiła uczniów szkół podstawowych do udziału w konkursie plastycznym, którego motyw przewodni stanowił „Kolorowy Świat Bambino”. Spośród nadesłanych ponad trzech tysięcy rysunków, wyłonionych zostało 125 najlepszych prac, które przez cały czerwiec można będzie podziwiać na billboardach w różnych miastach Polski.

Szkoły, które zgłosiły udział w konkursie otrzymały ozdobione rysunkami paczki zawierające przybory do pracy, a powstawanie części dzieł zostało uwiecznione na filmiku wideo. Marka spytała również młodych artystów o to, co jest najważniejsze w rysowaniu.

Billboardy z rysunkami dzieci będzie można oglądać do końca czerwca w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Chorzowie i we Wrocławiu. Częścią kreacji jest przymocowana do tablicy billboardowej kredka Bambino, w skali 21:1, wykonana przez Biuro Podróży Reklamy.

Działania te są częścią kampanii „Kolory Każdego Dzieciństwa”, za której koncepcję oraz całościową realizację zarówno w obszarze offline, jak i online odpowiada agencja Biuro Podróży Reklamy. Kampania obejmuje takie działania jak: crowdsourcing, niestandardowe OOH, social media marketing i video advertising na YouTube. Agencja przygotowała również nowe jubileuszowe logo producenta. Marka wraz z agencją planują kolejne niestandardowe działania, które będą na bieżąco publikowane na profilu na Facebooku. Biuro Podróży Reklamy odpowiada za obsługę marki Bambino od lutego 2014 roku. Projekt realizuje Katarzyna Dyrcz.

Korzenie firmy St. Majewski sięgają roku 1889, kiedy to z inicjatywy Stanisława Majewskiego
w Pruszkowie powstała fabryka ołówków „Majewski St. i Spółka”. Do 1939 roku firma bardzo się rozwinęła, stale rozbudowując fabrykę i poszerzając asortyment, m.in. o paletę artykułów biurowych (linijki, pinezki, spinacze etc.). W 1937 roku produkowane przez firmę techniczne ołówki grafitowe Polonia 340 zostały uznane za najlepsze w świecie (na światowej wystawie w Paryżu). Po wojnie fabryka została upaństwowiona i zmieniła nazwę na Pruszkowskie Zakłady Materiałów Biurowych. W 1995 roku nastąpiła reprywatyzacja firmy i powrócono do nazwy Fabryka Ołówków „St. Majewski” SA. Połączenie St. Majewski i Unipapu w 2008 r. zaowocowało powstaniem największej grupy produkcyjnej na rynku artykułów szkolno-biurowych, o rocznych obrotach ponad 100 mln zł, przy zatrudnieniu przekraczającym 300 osób.

Źródło: mat. pras.

Raport: mobile marketing w polsce

Raport: Mobile Marketing w Polsce

7 korzyści, które infografiki mogą dać twojej firmie i twojemu blogowi

7 korzyści, które infografiki mogą dać Twojej firmie i Twojemu blogowi