w

BrainJuice Red: nowa agencja dedykowana deweloperom wchodzi na rynek

Brainjuice red: nowa agencja dedykowana deweloperom wchodzi na rynek

W ramach struktur grupy marketingowej BrainJuice Group powstała agencja marketingu internetowego specjalizująca się w obsłudze klientów z branży nieruchomości.

BrainJuice RED to nowa digitalowa agencja marketingowa dedykowana potrzebom rynku deweloperskiego, która w myśl idei „one stop shop” oferuje deweloperom w jedynym miejscu pełen wachlarz profesjonalnych usług doradczych, komunikacyjnych, planowania mediów oraz wsparcia sprzedaży.

– Nazwa RED pochodzi od skrótu „Real Estate Digital”. Wskazuje jasno na naszą specjalizację branżową oraz filozofię pracy – wyjaśnia Krzysztof Kuwałek, założyciel BrainJuice Group oraz ekspert w zakresie digital marketingu – Nie tylko doskonale poruszamy się w dynamicznym środowisku internetowym, ale i realizujemy nastawione na efekt działania sprzedażowe. W ciągu najbliższych dwunastu miesięcy w ramach nowo powstałej struktury zamierzamy pomóc deweloperom w sprzedaży około 1000 mieszkań.

BrainJuice RED (www.brainjuicered.pl) łączy kompetencje agencji doradczej, interaktywnej, social media, SEM & SEO, badawczo-analitycznej, PR oraz domu mediowego. Z myślą o klientach z branży nieruchomości, jej zespół oferuje kilkadziesiąt dedykowanych usług w zakresie marketingu internetowego i wsparcia sprzedaży, w tym autorskie narzędzia analityczne optymalizujące działania deweloperów online, jak Sales Machines oraz BrandScan©.

– BrainJuice RED powstał z obserwacji rynku i potrzeb współpracujących z nami deweloperów – podkreśla Kuwałek. – Dla klienta możemy pełnić funkcję zewnętrznego działu sprzedaży i marketingu internetowego. Umiejętnie łączymy różne kanały online celem realizacji efektywnych kosztowo działań marketingowych, a także kompleksowo wspieramy obecność firm deweloperskich i wizerunek samych inwestycji w internecie.

Eksperci BrainJuice RED posiadają wieloletnią praktykę w sprzedaży online oraz doświadczenie w realizacji projektów marketingowych na rynku polskim, brytyjskim oraz amerykańskim. W Polsce – w ramach grupy BrainJuice – prowadzili działania dla takich firm, jak Ronson Development, Asbud, BPI, Metrohouse oraz Kiljańczyk Development.

BrainJuice RED jest ósmą marką w portfolio BrainJuice Group. Do grupy należą także BrainJuice Strategy (doradztwo strategiczne), House of Numbers (dom mediowy), Web Search Factory (marketing w wyszukiwarkach), BrainJuice Interactive (agencja interaktywna), FuturePR (agencja web PR i social media), Sales Machines (wsparcie sprzedaży) oraz BrainJuice Life (agencja specjalizująca się w obsłudze branży farmaceutycznej oraz zdrowotnej).

W 2011 r. BrainJuice otrzymał tytuł „Najlepszej firmy reklamowej roku 2010” w kategorii agencje interaktywne w badaniu satysfakcji klientów Grand Check, przeprowadzonym przez TNS OBOP i miesięcznik Press. Dwa lata później agencja została globalnym zwycięzcą Diageo Marketing Brilliance Awards 2012 za najlepszą kampanię marki alkoholowej w kategorii Owned na świecie.

Źródło: mat.pras.

K2 autorem witryny dla tr warszawa

K2 autorem witryny dla TR Warszawa

Jak skutecznie dotrzeć do profesjonalistów? Polskie marki w linkedin

Jak skutecznie dotrzeć do profesjonalistów? Polskie marki w LinkedIn