Maciej Swoboda po trzech latach powraca do Interaktywnego Domu Produkcyjnego Netizens. Obejmuje stanowisko Business Development Directora. Będzie odpowiadał za rozwój firmy na rynkach globalnych (szczególnie w krajach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych), zajmie się budowaniem relacji z potencjalnymi klientami oraz z agencjami reklamowymi. Do jego zadań będzie również należało wypracowanie standardów materiałów prezentacyjnych przedstawiających poszczególne obszary kompetencyjne Netizens.
Swoboda ma 10 lat doświadczenia w pracy dla branży interaktywnej i kreatywnej. Wcześniej pracował w Netizens w latach 2005-2011. Później w agencji Possible przez 3 lata był odpowiedzialny za działania na rynku polskim i zagranicznym – przede wszystkim w zakres jego obowiązków wchodziła współpraca z globalnymi oddziałami Possible.
Ukończył filologię angielską na Uniwersytecie Śląskim. W marketingu szczególnie interesuje go storytelling. Uwielbia podejście do marketingu i designu jakie ma główny projektant Apple – Jon Ive. Jego hobby to bieganie oraz zbieranie insightów na podstawie obserwacji ludzi i świata.
Źródło: mat. pras.