w

Cut The Mustard dla nowej kampanii lodów OH! od E.Wedel

Lody oh
Czy sposób na jedzenie lodów jest tylko jeden? Absolutnie nie – tak samo jak nie istnieje jeden smak, który odpowiadałby każdemu. Wie o tym marka E.Wedel, w której portfolio lodów OH! znajdziemy zarówno klasyczne smaki, jak i ich unikalne warianty i tekstury, np. owocowe sorbety, smaki nawiązujące do kultowych drinków Pina Colada i Spritz, czy kwiatowe inspiracje.
W nowej kampanii lodów OH! marka zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i nie ograniczać się w sposobach jego jedzenia. W niezwykle kolorowych i apetycznych spotach poświęconych produktom z linii OH! widzimy, że można je nie tylko gryźć i oblizywać, ale też kosztować łyżeczką, czekać aż się lekko roztopią i będą bardziej płynne, a nawet zajadać przy pomocy noża i widelca! Każdy sposób na ich jedzenie jest dobry, pod warunkiem, że dostarcza nam frajdy i przyjemności. E.Wedel udowadnia tym samym, że kategoria lodów nie kończy się wyłącznie na klasycznych wariantach i że produkty oferowane w ramach linii OH! to gratka dla osób, które uwielbiają próbować nowych rzeczy.
Kampania lodów OH! prowadzona pod hasłem „Lody inaczej to OH!” obejmuje działania OOH, social media, VOD i YouTube. Do promocji niecodziennych smaków i sposobów konsumpcji zaangażowani zostaną także znani influencerzy oraz tiktokerzy.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. Realizacją, w tym OOH i social media, zajmuje się Przestrzeń, a współpracą z influencerami – Liquid Threat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś działania public relations powierzono agencji Walk PR.
Smart shopping e-commerce

Konsumenci szukają oszczędności – smart shopping receptą na ich bolączki?

Ikea

Międzynarodowy Dzień Przeciw Homofobii: IKEA projektuje wnętrza i świat otwarte na różnorodność