Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Lavazza Qualita Rossa

Cut The Mustard

Rozpoczęła się kampania marki Lavazza promująca wariant Qualita Rossa. W kampanii skierowanej do millenialsów marka przekonuje, że nie zawsze rzeczywistość jest idealna, ale kawa może być. Za koncept kreatywny oraz realizację odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard.

Seria zdjęć i gifów przedstawia sytucje, którym daleko jest do ideału – plama ketchupu na właśnie założonej koszuli, przypalony garnek podczas przygotowania śniadania czy zniszczone mieszkanie przez ulubionego pupila. A co może być zawsze idealne? Filiżanka świeżo przygotowanej kawy, szczególnie gdy jest to Lavazza Qualita Rossa. 

Przygotowane materiały promowane są w mediach społecznościowych, które są najchętniej konsumowane przez grupę docelową kampanii. 

Za koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard, produkcją zająło się Graffiti Film. Autorami zdjęć jest duet Agnieszka Kulesza i Łukasz Pik.

Cut The Mustard pracuje dla marki Lavazza od początku 2020 r. odpowiadając za obsługę kanałów social media marki oraz działania digital i influencer relations. 


Zobacz też:

Czy żeby zostać copywriterem wystarczy “lekkie pióro”? Niekoniecznie

Archetypy marki: sposób na nadanie marce większego znaczenia

Amazon vs Allegro- kto skorzysta na starciu gigantów?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *