w

Czym powinny się charakteryzować stoiska targowe?

Stoiska targowe

Skuteczna reklama przynosi firmom szereg korzyści, od stopniowego zwiększania przychodów po wzrost rozpoznawalności i budowanie pozytywnego wizerunku w oczach konsumentów. Dlatego tworzenie silnej i spójnej marki należy prowadzić na wielu płaszczyznach. Jedną z nich są z pewnością stoiska handlowe.

Niektóre firmy używają tego typu rozwiązań na co dzień i są one podstawą ich biznesu, inne potrzebują ich okazjonalnie na różnego typu eventy. Bez względu na to, do której grupy należysz, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie.

Stoiska targowe – podstawowe informacje

Stoiska targowe są to po prostu dobrze zaprojektowane konstrukcje wykorzystywane przez marki na wystawach do prezentacji swoich produktów i usług. Prezentacja własnych produktów na targach odgrywa niezwykle istotną rolę w handlu, stanowiąc reklamę towaru. Przedsiębiorcy decydują się na ten krok, aby zachęcić potencjalnych klientów do zakupu, a także przekonać inne firmy do podjęcia z nimi współpracy. Na targach prezentowane mogą być zarówno produkty, jak i usługi czy nawet wyniki badań naukowych. Dlatego, aby pokazać swoją firmę i dotrzeć do potencjalnych odbiorców powinieneś postawić na zakup stoiska, targi natomiast będą odpowiednim miejscem do jej prezentacji.

Brzmi prosto, prawda? W teorii nie wydaje się niczym skomplikowanym, w rzeczywistości jednak nie jest już tak proste, jak myślisz. Aby ekspozycja była przemyślana i jednocześnie atrakcyjna musi zostać zaprojektowane przez ekspertów, czyli wykonawców stoisk targowych. Doświadczeni eksperci wykonują projekty zabudowy w taki sposób, aby umożliwić firmom prezentację ich produktów i usług w najbardziej profesjonalny i intrygujący sposób. Specjaliści, zanim przystąpią do tworzenia Twojego projektu, uzgodnią z Tobą wszystkie szczegóły i przedstawią Ci różne propozycje. W konsekwencji takiej współpracy powstanie optymalne stoisko, dostosowane do potrzeb Twojej firmy, co pozwoli Ci oferować produkty i usługi w najwygodniejszy sposób, co ostatecznie doprowadzi do zwiększenia zainteresowania i sprzedaży.

 

Stoiska targowe

Wyróżnij swoją firmę na tle konkurencji

Zabudowa targowa może stać się Twoją swoistą reklamą. Dzięki odpowiedniej ekspozycji jesteś w stanie przekazać klientom krótkie, ale wyraźnie informacje, które pozostaną w ich głowach na dłużej. Zaciekawią, zaintrygują, ale też całościowo zobrazują możliwości Twojej firmy. Jednak samo posiadanie stoiska to za mało. Zwykłe prosta i mało interesująca ekspozycja nie spełni swojej funkcji. Aby wyróżnić się z tłumu, potrzebujesz czegoś wyjątkowego. Dlatego decydując się na stoisko targowe, wybierz sprawdzoną i profesjonalną firmę, która ma doświadczenie i sprawi, że będzie to miejsce nie tylko funkcjonalne, ale i przyciągające uwagę.

Podstawą każdego rodzaju stoiska jest jego projekt. Doświadczony projektant jest w stanie stworzyć ciekawy i niebanalny projekt, dzięki któremu powstała zabudowa w odpowiedni sposób zareklamuje Twoją firmę, a jednocześnie będzie posiadać szereg przydatnych funkcji, dostosowanych do branży czy okoliczności. Jeśli chcesz być jeszcze bardziej konkurencyjny i zależy Ci na stoisku w pełni oryginalnym, wybierz projekt pod indywidualne zamówienie.

Stoisko na indywidualne zamówienie – co to takiego?

Pragniesz wyróżnić się w tłumie? Postaw na stoisko indywidualne, wykonane specjalnie na Twoje zamówienie. Zabudowa targowa tego typu to idealny wybór, jeśli masz własne pomysły dotyczące jej wizualizacji. Bez wątpienia ekspozycje takie mogą prezentować się tak, jak tego chcesz. Najważniejsze przecież, aby odpowiadały one Twoim wymaganiom i aby wyraziły również Twoją koncepcję. Taki efekt jest możliwy jedynie w przypadku indywidualnych projektów. Jeśli zdecydujesz się na takie rozwiązanie dla swojej firmy pamiętaj, że dla efektu końcowego realizacji bardzo ważna jest komunikacja między Tobą a firmą, która odpowiada za realizację projektu. Niezwykle ważne jest, abyś przekazał swoje priorytety konstruktorowi stoiska, aby mógł on zaoferować najlepsze rozwiązania. Pozwoli to na osiągnięcie pożądanego rezultatu, a Tobie na jak najlepsze jego wykorzystanie.

Stoiska targowe

Rodzaje stoisk na targi

Do wyboru jest kilka typów stoisk targowych. Kryteria, jakimi powinieneś się kierować podczas wyboru odpowiedniej dla siebie opcji, zwykle sprowadzają się do kosztów i długoterminowej wizji tego, jak chcesz reprezentować swoją markę. Jeśli posiadasz mniejszą firmę lub dopiero rozpoczynasz działalność zdecyduj się na taki rodzaj ekspozycji, który zbytnio nie obciąży Cię finansowo. Opcje budżetowe sprawdzą się również w przypadku sezonowego wykorzystywania stoisk. W przypadku gdy dysponujesz większym budżetem lub chcesz zainwestować w stoisko da dłużej, wybierz opcję bardziej spektakularną lub nawet wykonaną specjalnie pod Twoje zamówienie.

Ze względu na stosowaną technikę budowy stoisk, ekspozycje targowe dzielimy na: systemowe, niesystemowe lub mieszane. Natomiast miejsce zabudowy jest kolejnym kryterium branym pod uwagę w rozróżnianiu typu zabudowy targowej. W ten sposób wyróżniamy stoiska wewnętrzne, czyli budowane w środku hal targowych oraz stoiska zewnętrzne, budowane na zewnątrz, na wolnym powietrzu.

Systemowe

Najpopularniejszym rodzajem tego typu ekspozycji są targowe stoiska systemowe. Ich filar stanowią elementy systemu zbudowane z aluminium. To właśnie na nich opiera się cała konstrukcja. Istotną rolę w przypadku stoisk systemowych odgrywają również wypełnienia ścienne. Dodatkiem jest tu naklejana grafika, zawierająca wszelkie istotne informacje na temat produktu czy firmy, a także aluminiowe belki trawersowe. Użycie tych ostatnich nie jest oczywiście konieczne – stanowią one jedynie uzupełnienie, podnoszące poziom funkcjonalności całego stoiska. Wyróżniamy dwa podstawowe rodzaje stoisk systemowych, które cieszą się największą popularnością wśród przedsiębiorców. Zaliczany do nich oktagonalny system „Octanorm” oraz słupowy system o nazwie „Maxima Light”. Do najważniejszych zalet konstrukcji tego rodzaju należy przede wszystkim możliwość estetycznej ekspozycji towaru, a także kompaktowość, co pozwala na dotarcie do większego grona odbiorców. To wszystko przekłada się na tak pożądane przez wielu właścicieli połączenie – funkcjonalności z możliwością zainteresowani swoją ofertą. Jeśli należysz do tej grupy, ekspozycja systemowa jest właśnie dla Ciebie.

Niesystemowe

Zabudowa targowa to nie tylko stoiska systemowe, ale również te niesystemowe. Proces ich produkcji przeprowadza się od początku do końca w specjalnie przeznaczonych do tego zakładach, takich jak pracownie stolarskie czy hale targowe. Do wytworzenia stoisk niesystemowych wykorzystywane są materiały drewnopodobne, które są łatwe w obróbce, dzięki czemu istnieje możliwość tworzenia nawet najbardziej zaawansowanych konstrukcji. Czasochłonna produkcja sprawia, że stoiska niesystemowe są znacznie droższe niż te systemowe. Co więcej, należą one do najbardziej kosztownych rozwiązań tego rodzaju. Z drugiej strony jednak Twoja firma powinna postawić na tego rodzaju stoiska wówczas, gdy żaden z modeli ekspozycji systemowych nie odpowiada jej potrzebom. Wszelkiego rodzaju formy i bryły są dostosowywane do Twoich własnych oczekiwań. Takie spersonalizowane stoisko posiada szereg zalet, które sprawią, że w szybki i prosty sposób zachęcisz klientów do skorzystania z oferty Twojej firmy. Stoisko niesystemowe pozwoli Ci na pokazanie się potencjalnym klientom od jak najlepszej strony

Stoiska targowe

Mieszane

Stoiska mieszane są najkorzystniejszą opcją, jeśli Twoja firma należy do mniejszych, dopiero rozwijających się przedsiębiorstw, które pomimo posiadania niewielkiego budżetu, pragną zaprezentować własny produkt z jak najlepszej strony. Tego rodzaju ekspozycje to połączenie stoisk systemowych z tymi w wersji niesystemowej. Proces produkcji stoisk mieszanych opiera się w dużej mierze na mocowaniu na ich konstrukcjach pojedynczych płyt, wycinanych w dowolne kształty. Dzięki ich zamocowaniu po zewnętrznej stronie ściany, końcowy efekt wizualny stoiska jest o wiele lepszy niż w przypadku systemowych konstrukcji. Stoiska w wersji mieszanej oferują również wiele dodatkowych możliwości, które mają na celu zwiększyć poziom ich atrakcyjności dla potencjalnego klienta. Jest to na przykład pomalowanie ścian specjalną farbą, dzięki czemu paleta kolorystyczna stoiska staje się mniej uboga. Wybierając mieszane stoiska, wybierasz funkcjonalność i zachęcającą formę wizualną w połączeniu z przystępną ceną.

Zewnętrzne

Ostatnim rodzajem stoisk, jakie możemy spotkać na targach są stoiska zewnętrzne. Jak sama nazwa wskazuje, konstrukcje te przeznaczone są do prezentacji produktów na otwartej przestrzeni, poza zamkniętym obszarem danego budynku. Stoiska zewnętrzne to oddzielne, samodzielne pawilony, wyposażone dodatkowo w podest oraz zadaszenie, chroniące przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Konstrukcja zewnętrznego stoiska wymaga odpowiedniego zabezpieczenia, z tego też powodu jej przygotowanie należy do kosztownych. Przedsiębiorcy, szczególnie w okresie letnim i zimowym, muszą mieć na względzie takie aspekty, jak nadmierne promieniowanie słoneczne, zbyt niskie i zbyt wysokie temperatury, a także wiatr czy deszcz. Istnieją trzy główne rodzaje stoisk zewnętrznych, do których zaliczamy pełniące wyłącznie funkcje reklamowe klatki wystawowe, zapewniające pełną ochronę namioty i zadaszenia oraz pawilony najwyższej klasy, wyposażone w dodatkowe udogodnienia, takie jak klimatyzacja czy wyciszenie.

Stoiska targowe

Wybierz stoisko dopasowane do swoich potrzeb!

Twoja firma poszukuje profesjonalnych stoisk targowych? W takim razie nie mogłeś trafić lepiej. Jesteśmy ekspertami z wieloletnim doświadczeniem, które gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług. Oferujemy szeroki asortyment różnego rodzaju stoisk targowych w Polsce, a nasze usługi obejmują teren całego kraju. Zapewniamy rozwiązanie odpowiednio dostosowane do potrzeb każdego z klientów. Zajmujemy się produkcją zarówno stoisk większych, jak i tych mniejszych, systemowych, niesystemowych, mieszanych, a także zewnętrznych, wewnętrznych oraz piętrowych czy parterowych. Postaramy się zaproponować Ci jak najlepsze rozwiązania, ale również weźmiemy pod uwagę Twoje oczekiwania i wskazówki. Gwarantujemy, że każdy projekt dobierzemy do Twoich potrzeb, abyś mógł się cieszyć stoiskiem funkcjonalnym i przyciągającym uwagę potencjalnych klientów.


  1. Jak marketing pomógł polskim jabłkom w Chinach?
  2. SalesTube z całościową obsługą Travelist.pl 
  3. K-dron promuje Polskę
  4. Najbardziej ekologiczne opakowania to te, których… nie ma

 

3 komentarze

    Żywiec zdrój

    „Mamo, tato, wolę wodę!” Kampania edukacyjna Żywiec Zdrój

    Seo-jakie-dzialania-obejmuje

    Jak zmienia się SEO? [Raport WhitePress]