w

SalesTube z całościową obsługą Travelist.pl 

SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce należąca do Group One, rozpoczyna współpracę z Travelist, jednym z czołowych serwisów rezerwacyjnych działających na polskim rynku turystycznym. Do współpracy agencja została wybrana w drodze przetargu. Do końca stycznia 2019 Travelist pracuje z iProspect.

Wraz z wygranym przetargiem, SalesTube rozpoczyna całościową obsługę komunikacyjną Travelist, serwisu wymienianego przez Financial Times, wśród najszybciej rozwijających się spółek w Europie. Stała współpraca, będzie obejmowała strategię, planowanie i optymalizację mediów oraz analitykę, w tym wdrożenie Data Management Platform, aktywizację danych i atrybucję sprzedaży. 

Podstawą wybranej przez Travelist strategii są: wypracowane przez SalesTube podejście do oceny efektywności mediów z wykorzystaniem marketingu inkrementalnego oraz atrybucja, jako narzędzie optymalizacji media mixu. 

Chcielibyśmy, aby 2020 rok był dla Travelist rokiem rewolucyjnych zmian, które w kolejnych latach pozwolą nam rosnąć równie dynamicznie, jak od czasu założenia. Żeby to osiągnąć, potrzebujemy dokonania skoku zarówno technologicznego, jak i związanego z podejściem do prowadzenia i optymalizacji działań mediowych. Wybraliśmy więc partnera, który doskonale zna specyfikę e-commerce, ze szczególnym uwzględnieniem roli danych oraz posiada kompetencje w obszarze wdrożeń technologicznych, w tym wdrożeń DMP. Pomysły, doświadczenie i entuzjazm Zespołu SalesTube przekonały nas, że z nimi taki skok jest możliwy – Krzysztof Dębski, Marketing Director Travelist.

W e-commerce zespół marketingowy to zespół sprzedażowy. Partnerzy z którymi pracujemy oceniają nas na podstawie tylko jednego KPI: efektywnego kosztu pozyskania sprzedaży. Zrozumienie, jak na ten wynik wpływa technologia, precyzja w wykorzystaniu danych, optymalizacja mediów i personalizacja komunikatu to podstawa filozofii one-stop-shop. W tym czujemy się liderem na polskim rynku. Taką deklarację przyjmie jednak każdy Power Point. Wzrost biznesowy naszych Klientów to jest prawdziwa miara sukcesu, a za nim stoi wiedza i zaangażowania najlepszych ekspertów, którzy pracują w SalesTube – dodaje Joanna Czekaj, Dyrektor Zarządzająca SalesTube

Współpraca SalesTube z Travelist rozpoczyna się od lutego 2020 roku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mastercard

Mastercard wchodzi w nową dekadę ze swoim pierwszym, muzycznym singlem 

K2 Precise wygrywa przetarg digital Carrefour Polska