w

Dajemy Ci palec. Tylko od Ciebie zależy, czy weźmiesz całą rękę

Dajemy ci palec. Tylko od ciebie zależy, czy weźmiesz całą rękę

Agencja kreatywna Oxymoron przeprowadziła niestandardową kampanię autopromocyjną. Pod koniec 2013 roku rozesłała ona do stu potencjalnych kontrahentów przesyłki. W każdej z paczek znajdował się sztuczny palec, list o treści: „Dajemy Ci palec. Tylko od Ciebie zależy, czy weźmiesz całą rękę.” oraz kod QR, który odsyłał zainteresowanych do animacji reklamującej agencję. Kampania miała na celu zaistnienie marki Oxymoron w świadomości potencjalnych klientów.

Odbiorcami przesyłek byli przede wszystkim przedstawiciele instytucji kultury, jednostek samorządowych, agencji PR, domów mediowych, ale również blogerzy oraz redaktorzy portali marketingowych. Dziesięć paczek wysłano poza granice kraju. Trafiły one do agencji i portali branżowych w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu i Berlinie. Nieszablonowy charakter kampanii, odważna animacja filmowa oraz doza czarnego humoru sprawiły, że cel, jaki postawił sobie Oxymoron, został osiągnięty. Zwiększyło się również zainteresowanie usługami agencji.

Źródło: mat. pras.

Rusza kolejna odsłona łomżingu

Rusza kolejna odsłona Łomżingu

5 mfwa dla goldensubmarine

5 mFWA dla GoldenSubmarine