Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Rusza kolejna odsłona Łomżingu

Do emisji trafia dziś pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” – zapoczątkowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej marki.

Emisji nowego filmu Łomży towarzyszy kampania outdoorowa – na ulicach Warszawy i Łomży oraz na nośnikach zlokalizowanych wzdłuż głównych dróg do krzewienia łomżingu zachęcają billboardy i siatki wielkoformatowe. W najbliższym czasie o łomżingu będzie można ponownie usłyszeć także na falach radiowych. W czerwcu do emisji trafią nowe spoty radiowe promujące piwo z Łomży.

Kampanię wspiera nietypowa akcja internetowa – trwa właśnie szeroko zakrojona rekrutacja na stanowisko Trenera Łomżingu, którego głównym zadaniem będzie stworzenie wspólnie z blogerami z Make Life Harder „Dekalogu Łomżingu”.

Za kreację nieinternetowej części kampanii odpowiada agencja PZL.
Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.
Spoty telewizyjne wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.

Lomza_Kampania_Spot_Screenshot_1

Lomza_Kampania_Spot_Screenshot_2

Źródło: mat. pras.