w

Dominik Wałęga wraca do Performicsa w nowej roli 

Dominik wałęga

Dominik Wałęga, dotychczas Chief Digital Officer w Havas Media Group, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i produktów w agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe.

Dominik Wałęga wraca do Publicis Groupe po czterech latach. W agencji Performics do jego najważniejszych celów należeć będzie stworzenie oferty biznesowej w obszarach CRM i Marketing Automation oraz rozwój nowych produktów narzędziowych i technologicznych. Wkrótce będzie również kierował jednym z multikompetencyjnych zespołów klienckich. 

Cieszę się, że po kilkuletniej przerwie, Dominik wraca do naszej agencji, bo już wcześniej dał się poznać go jako wyjątkowo sprawny, skuteczny lider i wizjoner, który stale poszukuje nowych możliwości rozwoju. To dzięki niemu w Performicsie zbudowaliśmy bardzo mocne kompetencje w dziedzinie SEM i SEO. W międzyczasie rozwijał własne, innowacyjne projekty biznesowe w dziedzinie marketingu digitalowego, wykorzystujące zaawansowaną wiedzę technologiczną i psychologiczną. Jestem przekonany, że te doświadczenia i umiejętności wykorzysta teraz na nowych obszarach rozwoju naszej agencji – mówi Jakub Bielerzewski, dyrektor generalny Performicsa. 

Dominik Wałęga jest związany z branżą komunikacji marketingowej od ponad 20 lat. W tym czasie budował swoje kompetencje przede wszystkich w mediach cyfrowych. Jest specjalistą rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów i zarządzania procesami wewnętrznymi. W ostatnim czasie pełnił funkcję Chief Digital Officera w Havas Media Group, a wcześniej był związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos, Starcom i Performics, w której pracował 13 lat na stanowiskach business director, head of search i media manager.

W Performicsie stworzył od podstaw dział SEM i SEO oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. Od 2017 do 2019 roku, jako CEO, rozwijał własny startup Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty – Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, pierwszego na rynku bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie. Ma na swoim koncie wiele nagród branżowych za innowacje i efektywność: Innovation, Mixx Awards oraz wyróżnień w Golden Arrow i nominacji do EFFIE. 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Linkhouse link building

Platforma Linkhouse notuje duże wzrosty

Gfk

Dlaczego marki tracą nabywców? GfK uruchamia narzędzie, które pozwala to sprawdzić