Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dziennikarze sportowi reklamują markę Crunchips

Marka Crunchips – należąca do Lorenz-Bahlsen Snack World – podjęła współpracę z dziennikarzami sportowymi tworzącymi Kanał Sportowy w serwisie Youtube: Michałem Polem, Tomaszem Smokowskim i Krzysztofem Stanowskim. Za pomysł kreatywny rozpoczętej właśnie kampanii, zakup i planowanie mediów, a także lokowanie produktów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe Polska.

W pierwszym etapie działań Michał Pol, w swoich kanałach społecznościowych, zaprosił odbiorców do konkursu, którego zwycięzca otrzyma całą paletę Crunchipsów, czyli łącznie 350 paczek. Zadaniem uczestników jest zgłoszenie własnej legendarnej paczki – piłkarskiego składu najlepszej, ale nieoczywistej drużyny. Informacja o konkursie wraz z ekspozycją marki miało miejsce również w kanale Youtube (Polsport), podczas transmisji na żywo.

Kolejni twórcy Kanału Sportowego: Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski, dołączą do działań w następnej fazie kampanii. Kanał Sportowy powstał na początku 2020 roku i ma już ponad 200 tysięcy subskrypcji.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *