AXE od lat pomaga mężczyznom zdobywać względy kobiet, ale tym razem celuje wyżej. Chce zmotywować facetów do walki o serce Tej Jedynej… Potrzebna jest odwaga, zaangażowanie, no i przede wszystkim – pomysł na Lepszy Start.
Ta Jedyna to nie pierwsza lepsza! Nawet najbardziej wytrawny podrywacz nie zdobędzie jej, robiąc to, co zawsze. Dlatego o pomoc w ocenie męskich pomysłów na lepszy początek, AXE poprosił trzy piękne kobiety: Natalię El Daghestani, Zuzannę Kołodziejczyk i Kasię Smolińską, znane z programu Top Model. Jak można sobie wyobrazić, jeśli chodzi o podryw, niełatwo je zaskoczyć – słyszały już prawie wszystko! Teraz, jako jurorki projektu Lepszy Start AXE, wybiorą najbardziej szalone, oryginalne i romantyczne pomysły na zdobycie Tej Jedynej. Najciekawsza propozycja zostanie zrealizowana przez AXE, a nagrodami dla finalistów będą romantyczne weekendy dla dwojga w malowniczych europejskich miastach.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na FB i używając aplikacji AXE opisać swój oryginalny sposób na oczarowanie wybranki. Piętnaście najlepszych pomysłów będzie zrecenzowanych przez nasze jurorki. Spośród tej piętnastki wyłonionych zostanie pięciu finalistów, którzy będą mieli okazję przekonać do siebie modelki podczas spotkania oko w oko przed kamerami. Dzięki AXE zwycięzca będzie mógł osobiście sprawdzić, czy jego pomysł zadziała w praktyce.
Lepszy Start AXE ruszył pełną parą na FB 19 sierpnia.
***
Kampania przygotowana dla marki męskich żeli pod prysznic, dezodorantów i zapachów AXE pod hasłem „Lepszy start z AXE” rozpoczyna się 19 sierpnia i potrwa przez miesiąc. W ramach kampanii zaplanowano szereg działań w social mediach. Główna platformą komunikacji z konsumentami jest fanpage marki AXE: https://www.facebook.pl/axe
źródło: mat. pras