Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Globalne wydanie Vogue Hope

vogue hope

26 edycji Vogue’a z całego świata jednoczy się we wrześniowym numerze Vogue „HOPE”. Współpraca ta jest następstwem sukcesu globalnej kampanii Vogue Values z 2019 r., wspólnej deklaracji w sprawie zasad podpisanej przez wszystkich redaktorów naczelnych Vogue

Condé Nast ogłosiło dzisiaj wydanie specjalne wrześniowego numeru Vogue „HOPE”, powstałe w wyniku globalnej współpracy wszystkich 26 światowych edycji Vogue’a. Inicjatywa ta, po raz pierwszy w 128-letniej historii Vogue’a, jednoczy wszystkie edycje wokół jednego tematu, aby wyrazić optymizm i solidarność w obliczu tak ważnych zmian zachodzących na świecie.

W roku 2020 świat zmagał się z globalną pandemią i skutkami kryzysu klimatycznego, a miliony ludzi protestowało wspólnie w obronie ruchu Black Lives Matter, potępiając brutalność policji i systemowy rasizm. Ta inicjatywa opowiadania historii, poprzez połączenie kreatywnej twórczości lokalnych artystów Vogue’a, ma na celu ukazanie przyszłości wypełnionej nadzieją 245 milionom czytelników oraz społecznościom na całym świecie.

W ramach projektu wszyscy redaktorzy naczelni Vogue ‘a przyczynili się do stworzenia portfolio, dostarczając zdjęcia, obrazy i reportaże, a tym samym udowodniając, jak wiele znaczy dla nich ten temat. Portfolio to stanowi część wspólną wszystkich światowych wydań Vogue.

„Wydanie Vogue Hope to pierwsza okazja, by redaktorzy naczelni wszystkich wydań pracowali ramię w ramię. Zaangażowaliśmy się wszyscy, z Anną Wintour i Edwardem Enninfulem na czele. W tych wyjątkowych czasach wymiana myśli i twórcza współpraca wewnątrz międzynarodowej społeczności Vogue dodała nam siły i inspiracji, a także pozwoliła w pełni wykorzystać potencjał i dziedzictwo globalnej marki.” – mówi Filip Niedenthanl, Redaktor Naczelny Vogue Polska

Wydanie specjalne „Hope” to również treści lokalne, skupiając się również na młodych wschodzących talentach, mających pozytywny wpływ na przyszłość branży modowej, a także opowiada podnoszące na duchu prawdziwe historie wielu projektantów, aktywistów i pisarzy.

„Obecnie świat stoi w obliczu poważnych zmian i z tego właśnie powodu zdecydowaliśmy się stworzyć jedno światowe wydanie Vogue’a, aby przemówić wspólnym głosem i zjednoczyć miliony czytelników na całym świecie, opowiadając im prawdziwe historie za pomocą zdjęć i obrazów. Chciałbym podziękować naszym partnerom: Aveda, Cartier, Chanel, Desigual, Ferragamo, Levi’s i L’Oreal Paris, którzy dopasowali swoje reklamy do idei naszego projektu” – Jamie Jouning, Dyrektor ds. Klientów, Condé Nast.

Vogue Hope obejmuje:
Globalne portfolio zawierające oryginalne zdjęcia starannie wybrane przez redaktorów naczelnych Vogue‘a 26 edycji Vogue „Nadzieja” w wydaniu papierowym opublikowanych w 19 językach, w tym m.in.: British Vogue, Vogue Australia, Vogue Arabia, Vogue Brazil, Vogue China, Vogue Czech Republic and Slovakia, Vogue Germany, Vogue Greece, Vogue Hong Kong, Vogue India, Vogue Italy, Vogue Japan, Vogue Korea, Vogue Mexico & Latin America, Vogue Netherlands, Vogue Paris, Vogue Polska, Vogue Portugal, Vogue Russia, Vogue Spain, Vogue Taiwan, Vogue Thailand, Vogue Turkey, Vogue Ukraine, Vogue U.S.
Multimedialne treści o tematyce „Nadzieja” opublikowane w wydaniach papierowych, cyfrowych oraz w mediach społecznościowych Vogue’a
Treści o tematyce „Nadzieja” stworzone przez partnerów marki: Aveda, Cartier, Chanel, Desigual, Ferragamo, Levi’s & L’Oréal Paris

Wydania Vogue „Hope” będzie można kupić od sierpnia do połowy września. Pierwsza z edycji Vogue, która trafi do sprzedaży 7 sierpnia, to wydanie brytyjskie. Polskie wydanie trafi do sprzedaży 3 września. Materiały związane z Vogue „Hope” pojawią się od 3 sierpnia na vogue.pl

„Vogue Polska” to 23. edycja magazynu na całym świecie. Poza numerem wakacyjnym, lipcowo-sierpniowym, wszystkie pozostałe ukazują się co miesiąc. Cena egzemplarzowa to 16,90 zł. Wydawcą „Vogue Polska” jest spółka Visteria założona przez Kasię Kulczyk.

Zobacz też: Strategia komunikacji: LinkedIn w strategii komunikacji marek B2B

Leave a Reply