Włącz się w „Pozytywne obroty”! – tak zachęca Polaków do wsiadania na rowery Skandia. Sponsor główny Skandia Maraton Lang Team w zamian za przejechane razem kilometry zakupi rowery dla domów dziecka. A o to, by wszystko się dobrze kręciło, zadbała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
Celem „Pozytywnych obrotów” jest zbiórka pieniędzy na rowery dla domów dziecka, a także zachęcenie jak największej liczby osób do pomocy innym w swojej lokalnej społeczności. Akcja będzie przeprowadzona przy okazji Skandia Maraton Lang Team.
W każdym mieście, w którym będzie odbywał się wyścig, będą również zorganizowane specjalne miejsca – Strefy Kibica. Uczestnicy imprezy będą mogli przyjść tam i na stacjonarnym rowerze przejechać zdeklarowaną liczbę kilometrów. Za każdy pokonany kilometr Skandia przekaże 1 zł na rowery dla domów dziecka. Dodatkowo za każdy kilometr przejechany przez maratończyka, przekaże 20 gr. Wszyscy aktywnie uczestniczący w akcji w Strefie Kibica otrzymają prezent – sportowy komin. To nie wszystko – miasto którego mieszkańcy przejadą łącznie najwięcej kilometrów otrzyma podwojoną liczbę rowerów dla podopiecznych domu dziecka.
Skandia Maraton odbywa się w 7 miastach: Warszawa, Kraków, Bytów, Bukowina Tatrzańska, Krokowa, Dąbrowa Górnicza i Kwidzyń. Szczegółowe informacje znaleźć można na stronie internetowej.
W ramach współpracy przy akcji „Pozytywne obroty” agencja GoldenSubmarine przygotowała m.in. serwis Pozytywne Obroty, kampanię display, a także materiały ATL. Wsparcie działań CSR to już kolejny projekt realizowany przez agencją dla Skandii. Do tej pory GoldenSubmarine odpowiedzialna była m.in. za kreatywną obsługę bieżących akcji i promocji dla tego klienta.
Źródło: mat. pras.