w ,

 Grandes Kochonos wygrywa przetarg dla Kompanii Piwowarskiej

Grandes Kochonos wygrywa przetarg dla marki Captain Jack. Agencja przygotuje rozwinięcie platformy i nową odsłonę kampanii ATL dla Captain Jack, marki piwa o smaku rumu należącej do Kompanii Piwowarskiej.

Przetarg na koncepcję rozwoju platformy kreatywnej został rozstrzygnięty we wrześniu 2019. Do pierwszych zadań Grandes Kochonos będzie należało przygotowanie spotu telewizyjnego 30″ wraz ze skrótem do 15″.

Captain Jack jest pozycjonowany jako alternatywa dla alkoholowych drinków. Marka debiutowała na Polskim rynku w 2018 jako piwo o smaku rumu. W tym roku Kompania Piwowarska wprowadziła drugi wariant – Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy. Oba smaki pojawią się w spocie, za który odpowiadać będzie Grandes Kochonos, do emisji trafi w Q2 2020.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ranking agencji pr

Książka za worek śmieci – kampania Empik

Danowne

Pracownicy w nowej kampanii wizerunkowej grupy spółek DANONE w Polsce