w

H2O Creative pod hasłem „Pełne kobiecej mocy” wprowadza na rynek nową markę alkoholi dla kobiet – SHE.

She to najnowsza propozycja w portfolio BZK Alco i jednocześnie pierwsza na polskim rynku linia alkoholi stworzona przez kobiety dla kobiet. Za strategię komunikacji, działania digitalowe, social media (w tym z zakresu influencer marketingu) oraz in-store odpowiada agencja H2O Creative. She to kolejna marka, której obsługę producent powierzył tej agencji.

U podstaw pozycjonowania marki leży idea „Fempowerment”. Dzisiaj to już nie trend, a ruch społeczny, który propaguje siłę kobiet. Niestety w dzisiejszym świecie rywalizacja między kobietami coraz częściej zastępuje kooperację – to smutne, ale nikt tak nie potrafi dopiec kobiecie, jak druga kobieta. Tymczasem to, co daje nam największą moc zmiany rzeczywistości, to kobieca solidarność. Dzięki spotkaniom z innymi kobietami możemy połączyć siły, inspirować się wzajemnie i razem tworzyć niezwykłe rzeczy. Rodzina alkoholi She powstała właśnie z myślą o integracji kobiet i propagowaniu mocy kobiecych spotkań. – mówi Karolina Stanisławska, Strategy Manager w H2O Creative.

To właśnie z inspiracji kobiecą przyjaźnią i rytuałem ich spotkań powstała najnowsza linia alkoholi od BZK Alco. She to swoisty ukłon w stronę współczesnych kobiet, które ponad rywalizację stawiają przyjaźń i kooperację. To też idealna propozycja dla niezależnych, pewnych siebie i nowoczesnych kobiet, które gustują w mocniejszych alkoholach i szukają bardziej wyrafinowanej oferty. Marka She spełnia oczekiwania na każdym poziomie – zarówno smaku, jak i opakowania, które wyróżnia się na sklepowej półce elegancją i ciekawą paletą barw.

Obok kobiecej przebojowości marka w komunikacji będzie kłaść nacisk na rytuały, jakie wiążą się m.in. ze spotkaniami w damskim gronie, gdzie alkohol to „towarzysz” nadający tym momentom wyjątkowości i charakteru.

Alkohole mocne dedykowane stricte kobietom to nisza, która na polskim rynku wciąż nie jest zagospodarowana. Można zatem powiedzieć, że She to pionierka w tym segmencie. Wierzymy, że współczesne Polki z zadowoleniem i otwartością przyjmą nową propozycję, która łączy w sobie wszystko to, co do tej pory nie było dostępne – moc i delikatność smaku. To taka „mała czarna” – pasująca zawsze i na każdą okazję, a jednocześnie z ponadczasową klasą. Jesteśmy pewni, że tak jak do tej pory zaproponowana przez H2O Creative strategia przyniesie spodziewane efekty i uda nam się zbudować atrakcyjną dla konsumentów oraz silną markę – komentuje Joanna Wodarska – brand manager BZK ALCO.

W skład linii She wchodzi wódka czysta o mocy 40% oraz likiery w trzech oryginalnych odsłonach smakowych (30%). Każdy wariant zamknięty jest w eleganckiej czarnej butelce z matowego szkła.

H2O Creative posiada bogate doświadczenia przy pracy dla marek z branży sensytywnej, m.in. Stock Polska (Stock, Amundsen, Lubelska czy Saska), Ambra (Fresco) oraz BZK Alco (Magnat, Bjorn, Kazimierz Wielki).

BZK Alco należy do jednej z największych w Polsce grup przetwórstwa rolnego, w skład której wchodzą takie podmioty jak: Bakoma, Bakoma-Bis, Polskie Młyny, Komagra, Bioagra, Bioagra-Oil oraz Staoil.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Havas dla Orange z nowym spotem „Drapnąć okazję”

Premiera „Trans:Forming Design from Poland” – 10 marek, 10 kolekcji