w

Harce – nowe studio kreujące wizerunek marek

studio harce

Harce to studio kreatywne, którego misją jest tworzenie komunikacji wizualnej kształtującej doświadczenie odbiorcy w kontakcie z marką.

Studio powstało w wyniku zderzenia dwóch osobowości: Tomasza Biskupa – doświadczonego art directora i projektanta grafiki użytkowej oraz Łukasza Dolaty – przedsiębiorcy i wieloletniego project managera w branży reklamowej.

Jak piszą o sobie: „W naszej pracy balansujemy pomiędzy kreatywnym i odkrywczym podejściem do projektowania graficznego i pragmatycznym traktowaniem języka komunikacji wizualnej jako narzędzia służącego do osiągania celów i budowania kapitału marki. (…) Staramy się z żelazną konsekwencją realizować założenia brief’u nie zapominając o tym, żeby dobrze się przy tym wszystkim bawić. (…) W Polsce jest jeszcze dużo do zrobienia. Przedsiębiorcy zaczynają doceniać rolę komunikacji wizualnej i widzą jak wymierne są korzyści wynikające z dobrze zaprojektowanego systemu identyfikacji. Chcemy być częścią tej rewolucji zachodzącej w kulturze wizualnej w Polsce.”

Więcej informacji na harcestudio.com

Niestandardowa kampania społeczna wyrzucone.pl - case study

Niestandardowa kampania społeczna wyrzucone.pl – case study

content marketing

In Hot Water Company z całościową obsługą social media dla Ferratum Banku