w ,

Havas Media wygrywa przetarg eobuwie.pl S.A.

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl S.A. Do zadań agencji będzie należała koordynacja planowania i zakupu mediów w Polsce i na siedmiu innych rynkach europejskich.

Agencja mediowa Havas Media, w wyniku wygranego przetargu, od marca 2020 r. rozpoczyna obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl S.A. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup telewizji w Polsce oraz mediów offline na rynkach: czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, bułgarskim, litewskim i greckim. Za zakup mediów online w ramach prowadzonych działań marketingowych odpowiada klient. 

Agencja Havas Media odpowiedziała na nasz brief, pokazując kompleksowe rozumienie nie tylko naszego produktu, ale środowiska biznesowego, w którym funkcjonują nasze marki (m.in. eobuwie.pl i Modivo), co zdecydowało o nawiązaniu współpracy – powiedział Bartłomiej Gontarz, Head of Acquisition CEE z eobuwie.pl.

Przygotowując się do przetargu i odpowiadając na brief wykorzystaliśmy zarówno szerokie doświadczenie agencji jako HUB w koordynacji pracy na wielu rynkach, jak i wiedzę naszych jednostek DBI oraz Ecselis na temat rynku ecommerce. Szczególnie ważny był dla nas kontekst branży modowej, dlatego bazowaliśmy nie tylko na naszym flagowym badaniu Meaningful Brands, ale wspieraliśmy się również insightami płynącymi z regularnie przez nasz Lux Hub prowadzonych badań trendów modowych – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rak n roll

Rak’n’Roll Music – nowy gatunek muzyki

Notino

Beauty e-sklep Notino z przychodem 384 milionów euro