w ,

Hej, chcesz coś z Avonu? Cleo – dołącza do grona Konsultantek

Chcesz coś z avonu

Po ogłoszeniu Cleo nową ambasadorką marki Avon, przyszedł czas na kolejny elektryzujący news! Wokalistka dołącza do grona Konsultantek, aby realizować zamówienia dla siebie
i swoich bliskich. Ta nowa rola pozwoli jej, jako fance trendów beauty, osobiście testować nowości i polecać fanom kosmetyczne perełki od Avon. To pierwszy raz, gdy ambasadorka marki staje się jednocześnie Konsultantką.

Powrót do przeszłości

Zaskakujące? Nie do końca! Rola konsultantki Avon nie jest Cleo całkowicie obca – piosenkarka już w liceum zamawiała kosmetyki dla swoich koleżanek. Teraz, po latach używania produktów Avon, jako Konsultantka może ponownie zamawiać je dla siebie i swoich bliskich, a fanom oferować specjalne kody rabatowe i polecać urodowe must-have’y. Na przykład? W tym sezonie jej serce skradła najnowsza szminka Hydramatic Shine, którą nosi non stop – na  scenie i poza nią! Ulubione kosmetyki Cleo będzie można zobaczyć na jej kanałach w social mediach, a także na specjalnej stronie stronie z polecajkami www.avon.pl./cleo

Niezwykła społeczność kobiet

Testowanie make-upowych bestsellerów – w tym uwielbianej przez Cleo kolorówki – to niejedyny plus jej nowej roli. Artystka najbardziej docenia dołączenie do wyjątkowej społeczności Konsultantek Avon. Podziwia ich zapał, energię, smykałkę do biznesu i chęć rozwoju osobistego.

Jestem pod ogromnym wrażeniem pracy Konsultantek – tego jak prowadzą swoje biznesy, idą do przodu i spełniają marzenia. Ta społeczność fanek beauty jest naprawdę wyjątkowa – doskonale znają swoje klientki, angażują się w relacje z nimi i oferują profesjonalne porady. To właśnie wyróżnia Avon spośród innych firm kosmetycznych. Naprawdę do takiej społeczności aż chce się dołączyć! – komentuje Cleo.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Strategia firm canon

Drukowanie na potrzeby własne (in-house). Badanie B2B Canon Polska i K+Research

Dotrzeć do klienta w internecie

Wiosenne promki, czyli jak dotrzeć do klienta w internecie