w

Hennessy kontynuuje współpracę z O.S.T.R.

O. S. T. R.

Hennessy Polska rozpoczyna drugi rok współpracy z jednym z najbardziej znanych artystów polskiej sceny hiphopowej – Adamem Ostrowskim O.S.T.R. Współpraca obu partnerów będzie kontynuowana pod hasłem: “Never Stop. Never Settle”.

Drugi rok partnerstwa rozpoczyna wspólna trasa koncertowa promująca najnowszą płytę O.S.T.R. “W drodze po szczęście”. Koncerty O.S.T.R. we współpracy z Hennessy odbędą się w 4 miastach w Polsce: 9.03 we Wrocławiu, 10.03 w Krakowie, 16-17.03 w Warszawie oraz 24.03 w Gdańsku.

W 2017 roku odbyła się wspólna trasa koncertowa “Hennessy O.S.T.R. Autentycznie” – 30 koncertów w całej Polsce odwiedziło ponad 10 tysięcy fanów. Integralną częścią trasy były Strefy Hennessy, gdzie fani mieli okazję doświadczyć marki, wziąć udział w spotkaniach z Ambasadorem, a także spróbować koktajli na bazie koniaku Hennessy, przygotowanych przez Wojciecha Urbańskiego, mistrza świata w barmaństwie klasycznym, również Ambasadora Hennessy w Polsce.

O.S.T.R. jest pierwszym polskim Ambasadorem Hennessy. Współpraca marek Hennessy i O.S.T.R. ma charakter autentycznego partnerstwa. Od kilkunastu lat O.S.T.R. konsekwentnie podąża w obranym kierunku artystycznym, pozostając wiernym takim wartościom, jak upór, dążenie do celu, prawda, konsekwencja, chęć rozwoju. To wartości spójne z globalnym przesłaniem Hennessy.

Hennessy od wielu lat związane jest ze środowiskiem hiphopowym – z powodzeniem wspiera artystów na całym świecie, reprezentujących takie wartości, jak m.in. odwaga, autentyczność, determinacja, wolność, niezależność, wytrwałość. Motto Never stop. Never settle. reprezentuje wewnętrzną potrzebę zmierzenia się z samym sobą, bycia coraz lepszym w tym, co się robi. To hasło motywuje, by ciągle iść do przodu, by nie ustawać w dążeniu do osiągnięcia celu, a także do pokonywania własnych zahamowań i przeszkód zewnętrznych. Motto Never stop. Never settle. inspiruje, daje nadzieję i uruchamia własny potencjał.

WIĘCEJ O HENNESSY

Hennessy to koniak numer 1 na świecie. Już od ośmiu pokoleń, nie ograniczając się jedynie do produkcji alkoholu, Hennessy wyznacza trendy, wspierając sztukę i muzykę, inspirując twórców i organizując wydarzenia kulturalne. Wśród artystów współpracujących z Hennessy jest ikona sceny hiphopowej NAS, słynny artysta street artu Shepard Fairey, czy geniusz tatuażu Scott Campbell. Dzięki działaniom na rzecz muzyki, kultury i sztuki, Hennessy zyskał sobie oddaną społeczność, dla której jest nie tylko najlepszym koniakiem na świecie, ale także symbolem stylu życia.

Muzyka jest szczególnie bliska Hennessy – marka patronuje międzynarodowym wydarzeniom muzycznym, współpracując m.in. z takimi gwiazdami, jak Pharrell Williams, Fall Out Boy, Goldfrap, czy The Strokes. Raperzy, tacy jak 2Pac, Xzibit, Dr. Dre, Snoop Dogg, Onyx, Wu-Tang Clan, 50Cent, Eminem czy Kanye West, umieścili odniesienia do Hennessy w swoich utworach – ponad 25 utworów jest uprawnionych do wykorzystania Hennessy w tytule, ponad 200 utworów ma w swoich tekstach wzmianki o Hennessy, ponad 700 utworów zawiera słowo Hennessy, a ponad 1000 utworów zawiera skrót słowa Hennessy.

www.facebook.com/HennessyPolska

Oficjalne hashtagi w mediach społecznościowych:
#HennessyOSTR
#NeverStopNeverSettle
#HennessyAmbassador

WIĘCEJ O O.S.T.R.

Muzyk, producent, instrumentalista, raper. Jeden z najbardziej pracowitych i utalentowanych artystów w Polsce i jedna z najbardziej znanych postaci polskiej sceny hiphopowej. Od kilkunastu lat konsekwentnie podąża w obranym przez siebie kierunku artystycznym. Absolwent łódzkiej Akademii Muzycznej w klasie skrzypiec, pomysłowo wykorzystuje przyswojoną wiedzę klasyczną w swoich kompozycjach muzycznych.

Autor 22 albumów muzycznych. Posiadacz 6 Złotych, 5 Platynowych, oraz jednej podwójnej i jednej potrójnej Platynowej płyty. Czterokrotny laureat Fryderyka – Nagrody Akademii Fonograficznej, laureat nagrody Bestseller Empiku 2016 oraz nagrody kulturalnej Onetu O!Lśnienia 2016 w kategorii muzyka popularna. Od kilkunastu lat w nieprzerwanej trasie koncertowej. Jeden z pionierów w wykorzystaniu zespołu instrumentalistów w czasie koncertów hiphopowych w Polsce. Płyty O.S.T.R. wielokrotnie debiutowały na pierwszym miejscu zestawienia sprzedaży OLIS. Album “Życie po śmierci” był w 2016 roku najlepiej sprzedającą się płytą w Polsce według oficjalnego podsumowania Związku Producentów Audio Video i osiągnął sprzedaż ponad 100 tysięcy egzemplarzy. Najnowszy album „W drodze po szczęście” pokrył się platyną tydzień po premierze sklepowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Jak bertha benz wypromowała mercedesa

Jak Bertha Benz wypromowała Mercedesa

Polskie youtuberki: 12 kobiet polskiego youtube

Polskie youtuberki: 12 kobiet polskiego YouTube