w

H&M uruchamia nową markę Arket

H&M uruchamia nową markę Arket

Marka H&M ogłosiła, że w 2017 roku przewidziane jest uruchomienie nowej marki ARKET

Pod nowym brandem będą sprzedawane produkty dla mężczyzn, kobiet i dzieci oraz asortyment wyposażenia domu. Marka będzie pozycjonowana wyżej niż H&M, nacisk został położony na dobre tkaniny i funkcjonalność. DNA marki to: ponadczasowe projekty, nowoczesność i jakość (ma być ważny również sposób produkcji).

Pierwszy sklep zostanie otwarty w Londynie na początku jesieni 2017 r. Kolejne sklepy pojawią się w Brukseli, w Kopenhadze i Monachium. Od jesieni w 18 krajach zostaną również uruchomione sklepy online.

W sklepach Arket będą oferowane również produkty marek zewnętrznych. W trakcie zakupów klienci mogą zrelaksować się i odpocząć w przytulnych kawiarniach, których menu będzie opierało się na kuchni nordyckiej (wysoka jakość składników i propagowanie zdrowego stylu życia).

Pierwszy sklep będzie otwarty w Londynie i online w 18 europejskich rynkach na początku jesieni 2017 r. Kolejne sklepy powstaną w Brukseli, w Kopenhadze i Monachium.

rebranding timecode

Rebranding Studia Produkcyjnego Timecode

sebastian szade

Sebastian Szade dyrektorem ds. strategii i innowacji w Starcomie. Awansuje również Paweł Piasecki