w

Isobar i Carat z aplikacją HBB TV dla marki Jacobs

Isobar i carat z aplikacją hbb tv dla marki jacobs

Mondelez International rusza z działaniami promującymi markę Jacobs w HBB TV. Za realizację akcji odpowiadają, należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar i dom mediowy Carat.

Do końca maja miłośnicy kawy Jacobs, posiadający odbiorniki wyposażone w technologię HBB, będą mogli zapoznać się z ciekawymi przepisami na niestandardowe kawy. Wykorzystując aplikację użytkownicy dowiedzą się m.in. jak przygotować limonitę czy kawę o smaku gruszki. Autorką wszystkich przepisów jest Anna Starmach, absolwentka prestiżowej, francuskiej szkoły kucharskiej Le Cordon Bleu i jurorka polskiej edycji programu MasterChef.

Stworzona przez agencję Isobar aplikacja wspiera promocję konsumencką oraz brandową stronę marki Jacobs www.przepisynakawe.pl. Kontent wykorzystany w aplikacji został dostarczony przez dział marketingu Jacobs.

Aplikację wspierają działania mediowe zaplanowane przez Carat. Akcji towarzyszy m.in. lokowanie produktu w „Pytaniu na Śniadanie”. Działania potrwają do końca maja. Zgodnie z raportem Gemius z grudnia 2014 r. HBB TV ma w Polsce ponad milion aktywnych użytkowników.

Krówka robi muu – peta uczy o okrucieństwie wobec zwierząt

Krówka robi muu – PETA uczy o okrucieństwie wobec zwierząt

„wzór do naśladowania” – vacaloca i klub miłośniczek pięknych paznokci na rzecz walki z rakiem krwi

„Wzór do naśladowania” – Vacaloca i Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci na rzecz walki z rakiem krwi