w

„Wzór do naśladowania” – Vacaloca i Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci na rzecz walki z rakiem krwi

„Wzór do naśladowania” – Vacaloca i Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci na rzecz walki z rakiem krwi

Już jutro, 28 maja, w Światowy Dzień Raka Krwi nastąpi kulminacyjny moment kampanii
„Wzór do naśladowania”. W akcję, przygotowaną według koncepcji agencji Vacaloca, zaangażowana została ponad pięćdziesięciotysięczna społeczność Klubu Miłośniczek Pięknych Paznokci i 150 blogerek – poprzez oddolną inicjatywę, pokazując swoje zaangażowanie, wspierają działania na rzecz walki z rakiem krwi, którą symbolizuje znak „&”, kluczowy element kampanii.

Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci działający na Facebooku pod patronatem Coty, w zaledwie rok od chwili powstania w maju 2014 roku, zdobył ponad 50 tysięcy fanów i stał się jednym z najbardziej angażujących fanpage’y w kategorii Kosmetyki. Niezwykle aktywna społeczność postanowiła wesprzeć fundację DKMS, zajmującą się tworzeniem bazy dawców szpiku kostnego i komórek macierzystych. Aby włączyć się w akcję wystarczy namalować na paznokciu znak „&”.

ulotka_final

– Głównym założeniem kampanii jest zwiększenie świadomości na temat raka krwi i zachęcanie do rejestracji w bazie dawców szpiku. Od lat wspieramy fundację DKMS przekazując część zysków ze sprzedaży naszych produktów. W tym roku postanowiliśmy pójść o krok dalej, zachęcając do pomocy innych. – mówi Małgorzata Rokicka, Coty Polska. Jak co roku, w maju, czerwcu i lipcu Coty Polska 1% zysków ze sprzedaży lakierów do paznokci przekazuje na rzecz DKMS. 28 maja – w Światowy Dzień Raka Krwi, odbędzie się specjalny event organizowany przez fundację, w którym udział wezmą m.in. Piotr Adamczyk, Marzena Rogalska, Kamila Szczawińska, czy Joanna Racewicz.‏

W ramach kampanii do współpracy zaproszono również 150 blogerek, które zachęcały swoich czytelników do wykonania znaku „&” i włączenia się w akcję. – Bazując na naturalnym zaangażowaniu społeczności chcieliśmy pokazać, że nawet niewielki gest, jakim jest namalowanie wzoru na paznokciu może pomóc, a jednocześnie, osoby zaangażowane same mogą stać się wzorem do naśladowania. Warto podkreślić ogromny odzew, jakim cieszy się akcja wśród fanów Klubu. Do tej pory ukazało się ponad 260 wzmianek w social mediach. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie umiejętne budowanie i animowanie społeczności w oparciu nie o produkt, ale o wspólne wartości – dodaje Anna Radomska, Social Media Manager w Vacaloca. – Według raportów Sotrendera Klub Miłośniczek Pięknych Paznokci w marcu 2015 osiągnął poziom aż 35% zaangażowanych użytkowników – zaznacza.

Vacaloca odpowiada za opracowanie koncepcji, jak i realizację kampanii pod hasłem „Wzór do naśladowania”.
W zakres obowiązków agencji wchodzą zarządzanie fanpage’em Klubu Miłośniczek Paznokci na Facebooku (tworzenie contentu, wparcie graficzne i reklamowe), stworzenie i administrowanie stroną www.wzordonasladowania.pl oraz profilem akcji na Instagramie, kanale Vine i Snapchat.

Z ramienia agencji Vacaloca działaniami w mediach społecznościowych zajmuje się Social Media Manager Anna Radomska. Za współpracę z blogerami odpowiada Senior Content Manager Karina Nowak.

Więcej informacji na:

https://www.facebook.com/klubmilosniczekpieknychpaznokci?fref=ts

https://instagram.com/wzordonasladowania/

Isobar i Carat z aplikacją HBB TV dla marki Jacobs

Isobar i Carat z aplikacją HBB TV dla marki Jacobs

Qpony testują zasięg Snapchata (case study)

Qpony testują zasięg Snapchata (case study)