w

Isobar Polska ze srebrem i brązem Young Guns Awards 2014

Isobar polska ze srebrem i brązem young guns awards 2014

Isobar Polska zdobył dwie nagrody na festiwalu kreatywnym Young Guns 2014.Srebro w kategorii Digital otrzymał projekt „Photos for Life” realizowany dla Fundacji Rak’n’Roll, a brązem w kategorii Creative nagrodzono „Tatuaże Wolności”, które agencja realizowała dla WSNS Pedagogium.

– Na listach nagrodzonych w tym roku znajdują się najlepsze agencje na świecie, takie jak Droga5, R/GA, Leo Burnet i najlepsze projekty – włącznie z „#Like a Girl” marki Always. To, że na liście nagrodzonych znaleźliśmy się wspólnie z takimi agencjami mega nas ucieszyło. – mówi Jan Cieślar, współautor nagrodzonych kampanii. – Miło widzieć, że stworzona przez nas unikatowa struktura agencji działa. Dzięki niej idee swobodnie przepływają i dojrzewają pomiędzy kreacją, mediami, technologią i innowacją. Te nagrody to dowód na skuteczność takiego modelu działania – dodaje Maciej Nowicki, managing creative director.

Young Guns to jeden z najważniejszych festiwali reklamowych na świecie, który nagradza projekty realizowane przez młodych kreatywnych. Przewodniczącym jury tegorocznego konkursu jest Dave Douglass , dyrektor kreatywny i partner w agencji Anomaly Toronto.

Design o smaku pizzy: opakowanie z pomysłem

Design o smaku pizzy: opakowanie z pomysłem

Kultowe reklamy: najbardziej interesujący człowiek świata

Kultowe reklamy: Najbardziej Interesujący Człowiek Świata