influencer marketing

Random entry RSS

  • rak n roll

    Opublikowano w:

    Rak’n’Roll Music – nowy gatunek muzyki

    Na naszych oczach tworzy się nowy gatunek muzyki! Nazywa się: Rak’n’Roll Music. Nie definiuje go rytm, brzmienie czy instrumentarium. Tę muzykę, za każdym razem na nowo, określa wola Artystów pomagających chorym przejść przez raka. Tworzą ją także ich Fani, bo każdy utwór tego gatunku powstaje w wyniku zbiórki na Facebooku. Razem nadajemy nowy sens muzyce! […]

    Czytaj więcej

  • TikTok monitoring mediów

    Opublikowano w:

    Monitoring TikToka

    Od początku 2020 roku Newspoint – platforma monitoringu mediów – rozszerza swoją ofertę o kolejne kluczowe źródło – serwis TikTok. Tym samym mocno powiększa globalne pokrycie monitorowanych źródeł, które przekracza już 150 tys. serwisów informacyjnych, 50 mln źródeł social media, 1200 tytułów prasowych i 200 stacji RTV z 75 języków i 170 krajów świata. TikTok […]

    Czytaj więcej

  • new balance

    Opublikowano w:

    New Balance z influencerkami w kampanii dla Sizeer

    New Balance wystartował z nową kampanią dla sieci sklepów Sizeer.  Do projektu zostały zaproszone influencerki Lexy Chaplin, Pani Ekscelencja oraz Neen Nah, które prezentują najnowsze buty marki  w trendzie chunky shoes – model 608. Kampanii The Original Stories of 608 towarzyszy aktywacja konsumencka, w ramach której trzy osoby wyjadą razem z bohaterkami do Nowego Jorku.  […]

    Czytaj więcej

  • Wojtek Kardyś

    Opublikowano w:

    Wojtek Kardyś i Bartek Foszer wystartowali z programem o marketingu i biznesie

    Wojtek Kardyś i Bartłomiej Foszer uruchomili nowy video podcast o marketingu i biznesie. W programie, prowadzący zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców, managerów, przedsiębiorców by rozmawiać o marketingu, pieniądzach i biznesie. To pierwszy tego typu program w Polsce. Kolejne odcinki programu  będą publikowane w każdy poniedziałek. Obecnie można go usłyszeć (i zobaczyć) na kanale w serwisie YouTube oraz w formie audio na popularnych platformach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wygląda polski rynek influencerów? [raport]

    jak wygląda polski rynek influencerów? Kogo marketerzy poszukują do współpracy? Czy influencer marketing jest dla każdego? Gdzie szukamy influencerów i jak znaleźć tego wymarzonego? O tym m.in. mogli przekonać się uczestnicy piątej edycji Internet ASAP open, która miała miejsce 29 października w klubie The Stage w Krakowie, odbyła się premiera ważnego raportu: Influencer Marketing 2019. […]

    Czytaj więcej

  • influencer marketing

    Opublikowano w:

    Robot sprawdzi influencera

    Coraz więcej marek podejmuje współpracę z influencerami w social media, aby dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców. Jak ocenić skuteczność takiej współpracy z perspektywy oczekiwań firmy? Pomocne mogą być sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analityka danych. ITMAGINATION stworzył i wdrożył prototypowo u klienta system rozpoznawania obrazu w social media. Głównym jego celem jest weryfikacja jakości pracy […]

    Czytaj więcej

  • Poznaj mojego psa

    Opublikowano w:

    Gwiazdy w cyklu wideo „Poznaj mojego psa” na pudelek.pl [kampania społeczna]

    W nowym programie serwisu Pudelek.pl gwiazdy prezentują swoich czworonożnych przyjaciół. W pierwszym odcinku „Poznaj mojego psa” wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan. Emisja już w piątek, 18 października. Format powstaje w ramach akcji #zerwijmyłańcuchy. Redakcja i gwiazdy zachęcają w niej do zbiórki pieniędzy na nowe budy, miski i elastyczne linki, które zastąpią ciężkie łańcuchy najbardziej potrzebującym pomocy psom. „Poznaj […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Warsaw Creatives wyprodukowało najnowszą kampanię Reserved z Kendall Jenner

    Agencja Warsaw Creatives była odpowiedzialna za produkcję oraz casting najnowszej kampanii reklamowej marki Reserved „Cio Kendall”, której twarzą została amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner. Tegoroczna kampania, której akcja toczy się we Włoszech, została wyreżyserowana przez kanadyjsko brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera, który współpracował z marką również przy okazji poprzednich np. z Cindy Crowford czy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    TalentMedia kupuje Gamellon. Razem z LifeTube tworzą grupę LTTM

    Zgodnie z zawartą 7 października umową spółka TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejmuje 100 proc. udziałów firmy Gamellon. Wspólnie, razem z LifeTube, spółki tworzą grupę LTTM. W jej skład wchodzą również dwie nowo powstałe marki: HubYT – kreator kampanii z youtuberami oraz Mellon Media – spółka produkująca wideo i własne formaty na YouTube. LTTM pod swoimi skrzydłami skupia 62% branży profesjonalnych youtuberów w Polsce. Po […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepach

    Na pierwszy rzut oka wyszukiwarka znajdująca się w górnej części sklepu internetowego może wydawać się tematem błahym. Jednak coraz więcej internautów, według badań Nielsen Group jest to 50%, reprezentuje podejście search-dominant. Przechodzą bezpośrednio do paska wyszukiwania poszukiwaniu konkretnego produktu lub informacji – bez wcześniejszego przeglądania zawartości sklepu. Trend na search-dominant Zwiększający się udział tego typu […]

    Czytaj więcej