influencer marketing

Random entry RSS

  • Wojtek Kardyś

    Opublikowano w:

    Wojtek Kardyś i Bartek Foszer wystartowali z programem o marketingu i biznesie

    Wojtek Kardyś i Bartłomiej Foszer uruchomili nowy video podcast o marketingu i biznesie. W programie, prowadzący zapraszają ekspertów z branży digitalowej, twórców, managerów, przedsiębiorców by rozmawiać o marketingu, pieniądzach i biznesie. To pierwszy tego typu program w Polsce. Kolejne odcinki programu  będą publikowane w każdy poniedziałek. Obecnie można go usłyszeć (i zobaczyć) na kanale w serwisie YouTube oraz w formie audio na popularnych platformach […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Jak wygląda polski rynek influencerów? [raport]

    jak wygląda polski rynek influencerów? Kogo marketerzy poszukują do współpracy? Czy influencer marketing jest dla każdego? Gdzie szukamy influencerów i jak znaleźć tego wymarzonego? O tym m.in. mogli przekonać się uczestnicy piątej edycji Internet ASAP open, która miała miejsce 29 października w klubie The Stage w Krakowie, odbyła się premiera ważnego raportu: Influencer Marketing 2019. […]

    Czytaj więcej

  • influencer marketing

    Opublikowano w:

    Robot sprawdzi influencera

    Coraz więcej marek podejmuje współpracę z influencerami w social media, aby dotrzeć do jak największego grona potencjalnych odbiorców. Jak ocenić skuteczność takiej współpracy z perspektywy oczekiwań firmy? Pomocne mogą być sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i analityka danych. ITMAGINATION stworzył i wdrożył prototypowo u klienta system rozpoznawania obrazu w social media. Głównym jego celem jest weryfikacja jakości pracy […]

    Czytaj więcej

  • Poznaj mojego psa

    Opublikowano w:

    Gwiazdy w cyklu wideo „Poznaj mojego psa” na pudelek.pl [kampania społeczna]

    W nowym programie serwisu Pudelek.pl gwiazdy prezentują swoich czworonożnych przyjaciół. W pierwszym odcinku „Poznaj mojego psa” wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan. Emisja już w piątek, 18 października. Format powstaje w ramach akcji #zerwijmyłańcuchy. Redakcja i gwiazdy zachęcają w niej do zbiórki pieniędzy na nowe budy, miski i elastyczne linki, które zastąpią ciężkie łańcuchy najbardziej potrzebującym pomocy psom. „Poznaj […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Warsaw Creatives wyprodukowało najnowszą kampanię Reserved z Kendall Jenner

    Agencja Warsaw Creatives była odpowiedzialna za produkcję oraz casting najnowszej kampanii reklamowej marki Reserved „Cio Kendall”, której twarzą została amerykańska modelka i celebrytka Kendall Jenner. Tegoroczna kampania, której akcja toczy się we Włoszech, została wyreżyserowana przez kanadyjsko brytyjskiego twórcę Gordona Von Steinera, który współpracował z marką również przy okazji poprzednich np. z Cindy Crowford czy […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    TalentMedia kupuje Gamellon. Razem z LifeTube tworzą grupę LTTM

    Zgodnie z zawartą 7 października umową spółka TalentMedia (należąca do holdingu Mediacap) przejmuje 100 proc. udziałów firmy Gamellon. Wspólnie, razem z LifeTube, spółki tworzą grupę LTTM. W jej skład wchodzą również dwie nowo powstałe marki: HubYT – kreator kampanii z youtuberami oraz Mellon Media – spółka produkująca wideo i własne formaty na YouTube. LTTM pod swoimi skrzydłami skupia 62% branży profesjonalnych youtuberów w Polsce. Po […]

    Czytaj więcej

  • Opublikowano w:

    Czy wiemy, czego chcemy? O UX w wyszukiwarkach w e-sklepach

    Na pierwszy rzut oka wyszukiwarka znajdująca się w górnej części sklepu internetowego może wydawać się tematem błahym. Jednak coraz więcej internautów, według badań Nielsen Group jest to 50%, reprezentuje podejście search-dominant. Przechodzą bezpośrednio do paska wyszukiwania poszukiwaniu konkretnego produktu lub informacji – bez wcześniejszego przeglądania zawartości sklepu. Trend na search-dominant Zwiększający się udział tego typu […]

    Czytaj więcej

  • Karolina Cwalina przechodzi z Grupy Abstra do sieci LifeTube

    Opublikowano w:

    Karolina Cwalina przechodzi z Grupy Abstra do sieci LifeTube

    Karolina Cwalina – nominowana do Kobiety Roku Glamour, autorka bestsellera o rozwoju osobistym i mentorka wielu kobiet – rusza z nowymi odcinkami i formatami na swoim kanale YouTube, które zrealizuje we współpracy z siecią partnerską LifeTube. Na kanale Karoliny Cwaliny pojawiać się będą dwa formaty filmów – #girlTalk oraz #girlAsk. Specjalistka będzie odpowiadała na pytania, które nurtują kobiety, doradzała i edukowała […]

    Czytaj więcej

  • dziadek do orzechów

    Opublikowano w:

    Metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej w nowej odsłonie komunikacji digital L’Oréal Professionnel

    L’Oréal Professionnel wystartował z nową komunikacją pod hasłem „Bądź pewna zmian”. Twarzą komunikacji została ambasadorka marki, popularna reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska. W kampanii „Bądź pewna zmian” marka przekonuje, że gotowość do zmiany trzeba przede wszystkim poczuć w sobie. To uczucie daje pewność, że podjęta decyzja będzie słuszna. Punktem wyjścia do komunikacji marki w 2019 […]

    Czytaj więcej

  • Hashares, agencja influencer marketingu

    Opublikowano w:

    Hashares - nowa platforma influencer marketingu

    „Influencer marketing prościej” – takie hasło przyświeca nowo powstałej platformie, łączącej marki ze zweryfikowanymi oraz zasięgowymi twórcami obecnymi w szeroko pojętych mediach społecznościowych. Hashares wspiera Klientów w zakresie realizacji kampanii marketingowych z udziałem influencerów. Model działania opiera się na łączeniu produktów dostępnych na platformie z twórcami, zainteresowanymi ich ekspozycją na własnych kanałach społecznościowych. Rolą Hashares […]

    Czytaj więcej