w ,

Walk PR x Hebe

Walk pr x hebe

Agencja Walk PR wygrała przetarg na obsługę PR Hebe. Od początku maja br. Walk PR odpowiada za działania PR w Polsce oraz koordynację działań PR na rynkach czeskim i słowackim.

Hebe to dynamicznie rozwijająca się marka, która posiada 380 sklepów stacjonarnych w Polsce oraz realizuje plan rozwoju na rynkach czeskim i słowackim. Marka intensywnie rozwija również kanał e-commerce. Równolegle Hebe angażuje się społecznie, m.in. realizując autorski program CSR „Odkryj siebie z Hebe”, stworzony we współpracy z Fundacją One Day. Celem programu jest pomoc młodym dorosłym wychowankom placówek opiekuńczo-wychowawczych w usamodzielnieniu się, poprzez umożliwienie zatrudnienia oraz zapewnienie wsparcia mentorskiego ze strony pracowników Hebe.

Za działania dla marki Hebe odpowiadać będzie zespół Lifestyle&Consumer Insight Practice, koordynowany przez Matyldę Żemajtis (Group Account Director): Milena Dyńska (Senior Account Executive), Zofia Szafrańska (Junior Account Executive) przy wsparciu Aleksandry Żukiewicz (Account Executive) w obszarze influencer relations. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Chatboty ai psują analitykę internetową marki znikają z wyników llm, a źródła ruchu stają się niewidoczne

Chatboty AI „psują” analitykę internetową? Marki znikają z wyników LLM, a źródła ruchu stają się niewidoczne

Marka osobista freelancera

Freelancing 2025: marka osobista freelancera