w

Keep SMART & pożyczaj online Smartney gra słowami i startuje z nową kampanią internetową

Smartney, który w ubiegłym roku zadebiutował na rynku kredytowym, rusza z nową kampanią internetową pod hasłem „Keep SMART & pożyczaj online”. W ramach akcji przygotowano kilkanaście różnych kreacji, które będą używane w komunikacji internetowej.

Wiodące hasło kampanii „Keep SMART & pożyczaj online” nawiązuje do angielskiego plakatu propagandowego z 1939 roku z hasłem: „Keep calm & carry on”, który miał na celu utrzymanie morale narodu przed wybuchem II wojny światowej. Plakat został ponownie odkryty w 2000 roku i szybko stał się źródłem wielu przeróbek komercyjnych  i memów internetowych. 

Keep SMART w kontekście finansowania ma nawiązywać do odpowiedzialnego pożyczania oraz  korzystania wyłącznie z najkorzystniejszych ofert zarówno w kontekście ceny  jak i bezpieczeństwa oraz  wygody całego procesu, który nie wymaga ani wychodzenia z domu, ani zbędnych formalności – mówi Olga Kulmaczewska, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży online w Smartney.  – Hasło Keep SMART jest również kontynuacją manifestu marki, który wykorzystywaliśmy w poprzedniej kampanii „Możesz Mądrzej”. Już wtedy mówiliśmy o tym, że mądre pożyczanie wiąże się z podejmowaniem odpowiedzialnych wyborów, zwłaszcza w przypadku zaciągania nowych zobowiązań – dodaje Olga Kulmaczewska.  

Za przygotowanie kreacji odpowiada Dział Marketingu Smartney, a kampania obejmuje szeroko pojęte działania online zaplanowane przez agencję Sales&More i potrwa co najmniej do czerwca b.r. włącznie.

Warto przypomnieć, że Smartney oferuje pożyczki bez zbędnych formalności i na atrakcyjnych warunkach, porównywalnych z ofertami ‘bankowymi’ czego dowodem są wysokie miejsca w rankingach kredytowych, jak np. pierwsze miejsce w rankingu Comperii z kwietnia 2020 roku, w którym oferta Smartney była porównana wyłącznie do ofert bankowych.  

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Influencer marketing

Influencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy? [influencer marketing]

Pomagamy pszczołom

10 lat działań na rzecz pszczół i miliony zaangażowanych Polaków – raport „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”