Vans i Nickelodeon łączą siły w najnowszej kolekcji obuwia, odzieży i akcesoriów z motywami ze świata SpongeBoba Kanciastoportego, dostępnej już od 4 czerwca
Tego samego dnia swoją kolekcją kapsułową zadebiutuje nowojorska projektantka Sandy Liang, prezentując własne pomysły na modne ubrania kultowych postaci ze świata SpongeBoba
Vans, oryginalna marka sportowa promująca twórczą ekspresję, z dumą ogłasza dwie nadchodzące premiery kolekcji, które odbędą się 4 czerwca, powstałych we współpracy z Nickelodeon, których motywem przewodnim jest uwielbiana kreskówka SpongeBob Kanciastoporty. Pierwsza kolekcja obejmuje obuwie, odzież i akcesoria linii Classic dla fanów w każdym wieku. Druga to owoc współpracy z nowojorską projektantką mody Sandy Liang, która prezentuje własną modową interpretację elementów ubioru postaci z tego fantastycznego animowanego serialu.

Kolekcja Vans x SpongeBob SquarePants to m.in.:
- Buty Old Skool z obłożynami ze wzorem checkerboard i motywami SpongeBoba oraz jego lojalnego ślimaka, Gary’ego, ukrytymi wśród pól szachownicy. Dopełnienie stanowi skórzany żółty pasek boczny i napis „Off The Wall” pisany czcionką znaną z uwielbianej bajki.
- T-shirt z krótkim rękawem Imaginaaation nawiązujący do odcinka trzeciego sezonu, przedstawiający SpongeBoba i Patryka kreatywnie bawiących się pustym pudełkiem.
- T-shirt Airbrush Woven z długim rękawem – ukłon w stronę kreskówkowych elementów i postaci z Bikini Bottom.
- Bluza z kapturem Best Buddies z niestandardowym nadrukiem Vans „Off The Wall” ze wszystkimi postaciami kreskówki wzdłuż rękawa.
- T-shirt Jump Out Crew Tie Dye przedstawiający skaczącego z radości SpongeBoba.
- Mały plecak z motywem Patryka oraz kultowym wzorem Vans checkerboard.

4 czerwca Vans rozpoczyna również współpracę z projektantką mody Sandy Liang, która od dzieciństwa jest wielbicielką tego słynnego i wyjątkowego serialu animowanego. Sandy, która założyła swoją markę ubrań, biżuterii i akcesoriów inspirowanych jej nowojorskim wychowaniem, nostalgią i humorem, nawiązała współpracę z Vans i stworzyła kolekcję kapsułową, wprowadzając świeże spojrzenie na kultowe elementy kreskówki i jej własną, modową interpretację serii SpongeBob Kanciastoporty.
Kolekcja Vans x SpongeBob SquarePants powstała we współpracy z Sandy Liang obejmuje:
- Kolekcja Vans x SpongeBob SquarePants powstała we współpracy z Sandy Liang zawiera dwie wersje popularnych butów Sk8-Hi 38 DX. Pierwsza ma wysokie cholewki i patchworkowe detale inspirowane wzorem checkerboard na obłożynach. Sandy prezentuje w nich swoje chińskie dziedzictwo i zestawia klasyczny, subtelny nadruk z kwiatowymi i ciekawymi wzorami zaczerpniętymi bezpośrednio z animowanej serii. Druga wariacja Sk8-Hi 38 DX to ukłon w stronę Sandy Pysi, utalentowanej poszukiwaczki przygód z naukowym zacięciem. Wysoka cholewka ze skóry premium charakteryzuje się niebiesko-zielonym gradientem. Buty Sk8-Hi 38 DX są wykończone delikatnymi kwiatowymi detalami, które przypominają kwiaty ze skafandra noszonego przez Sandy.
- Kolekcji dopełnia trzyczęściowy asortyment odzieży i akcesoriów, które zawierają motywy Sandy Pysi, Skalmara Obłynosa, Patryka Rozgwiazdy i SpongeBoba Kanciastoportego w kreatywnej, modowej interpretacji Liang – w tym skóra z motywem meduzy dla SpongeBoba i spodnie ze wzorem checkerboard dla Patryka.
Kolekcja Vans x SpongeBob SquarePants dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz kolekcja kapsułowa zaprojektowana przez Sandy Liang będą dostępne online i w sklepach Vans od 4 czerwca. Aby dowiedzieć się więcej o kolekcji Vans x SpongeBob SquarePants, odwiedź stronę Vans.com/spongebob.
Informacje o Vans
Vans®, marka VF Corporation (NYSE: VFC), oferuje oryginalne obuwie, odzież i akcesoria stworzone z myślą o sportach akcji.Oryginalne kolekcje Vans® są dostępne w 97 krajach za pośrednictwem sieci spółek zależnych, dystrybutorów oraz międzynarodowych oddziałów. Vans® ma ponad 2 tys. punktów sprzedaży detalicznej na całym świecie, obejmujących własne sklepy oraz punkty działające na podstawie franczyzy i współpracy partnerskiej. Vans® wspiera twórczą ekspresję w kulturze młodzieżowej poprzez sport, sztukę, muzykę i kulturę miejską. Marka zapewnia innowacyjne platformy takie jak Vans Checkerboard Day, Vans Park Series, Vans Triple Crown of Surfing®, Vans Custom Culture oraz międzynarodowe centrum kultury i muzyki Vans: House of Vans. Vans, „Off The Wall” Since ’66