w

Kornelia Rudnik w Insignii

Kornelia Rudnik objęła stanowisko Social Media Specialist w agencji INSIGNIA i jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji w mediach społecznościowych.

Absolwentka dziennikarstwa i kulturoznawstwa, a w pracy Social Media Specjalista. W branży reklamowej pracuje od 2014 roku. Obecnie obsługuje marki z branży FMCG oraz RTV i AGD. Uważa, że marka zawsze powinna być „na czasie”, dlatego uwielbia real time marketing. Chodząc po mieście, kreuje w głowie ambienty, w myślach poprawia cudze hasła i bannery. Marzy o stworzeniu kampanii, która przerodzi się w prawdziwie soczysty viral.

W czasie wolnym: kociara, koniara i rowerzystka. Kocha Modern Talking, dokumenty, filmy o mafii i… marchewki.

Bardzo się cieszę, że Kornelia Rudnik dołączyła do naszego zespołu social media. Ma duże doświadczenie w planowaniu i realizacji działań we wszystkich kanałach mediów społecznościowych. Już w pierwszych dniach pracy zaskoczyła Klientów swoimi pomysłami – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA. Jestem przekonana, że połączenie możliwości, jakie oferuje agencja Insignia z umiejętnościami Kornelii zaowocują świetnymi projektami i realizacjami dla naszych Klientów.

Dziadek do orzechow

Dziadek do orzechów z obsługą reklamową marki X-lander

Smart shopper

Jak w erze smart shopperów budować lojalność klientów?