w

LoveBrands Relations dla Benedictus Memes czyli recepta spółki na skuteczną komunikację

LoveBrands Relations dla Benedictus Memes czyli recepta spółki na skuteczną komunikację

LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji marketingowej, wspiera działania Benedictus Memes, spółki, która jest unikatowym projektem łączącym przedsiębiorczych mnichów i doświadczonych biznesmenów. Do zadań agencji należy doradztwo, komunikacja publicznej emisji obligacji korporacyjnych spółki oraz promocja marki Produkty Benedyktyńskie.

LoveBrands Relations nawiązała na początku 2015 roku współpracę z Benedictus Memes, spółką, która pod marką Produkty Benedyktyńskie prowadzi sprzedaż kolekcji wysokiej jakości artykułów spożywczych, kosmetyków, wyciągów leczniczych, piw i nalewek. 51% jej udziałów należy do spółki Memes.pl S.A., natomiast pozostałe 49% do Benedyktynów z Opactwa w Tyńcu.

Benedictus Memes na potrzeby dalszego rozwoju, rozpoczęła publiczną emisję obligacji korporacyjnych. Strategiczne i komunikacyjne wsparcie działań spółki w tym okresie zapewnia LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w zakresie zintegrowanych strategii marketingowych. Współpraca obejmuje obsługę w zakresie budowy wizerunku i działań promocyjnych, m.in. opracowanie strategii PR, współpracę w zakresie media relations, PR produktu, doradztwo marketingowe, działania ATL, zakup mediów, social media oraz organizowanie wydarzeń specjalnych.

„W LoveBrands Relations łączymy kompetencje agencji PR, związane z budowaniem relacji z otoczeniem, z kompetencjami butiku kreatywnego oraz know-how agencji digitalowej. Dlatego też z wielką przyjemnością nawiązaliśmy współpracę z Benedictus Memes. Stworzenie właściwej strategii, zarówno dla działań związanych z emisją obligacji spółki jak i promocją jej marki, było dla nas doskonałym wyzwaniem. Tym bardziej, że Produkty Benedyktyńskie zdecydowanie mogą stać się „LovaBrand” w swojej kategorii. – tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations.

Źródło: mat. pras.

Kultowe reklamy: The Blair Witch Project

Kultowe reklamy: The Blair Witch Project

Duże zainteresowanie Certyfikatem UX-PM - pozostały 3 ostatnie miejsca na majową sesję

Duże zainteresowanie Certyfikatem UX-PM – pozostały 3 ostatnie miejsca na majową sesję