LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji marketingowej, wspiera działania Benedictus Memes, spółki, która jest unikatowym projektem łączącym przedsiębiorczych mnichów i doświadczonych biznesmenów. Do zadań agencji należy doradztwo, komunikacja publicznej emisji obligacji korporacyjnych spółki oraz promocja marki Produkty Benedyktyńskie.
LoveBrands Relations nawiązała na początku 2015 roku współpracę z Benedictus Memes, spółką, która pod marką Produkty Benedyktyńskie prowadzi sprzedaż kolekcji wysokiej jakości artykułów spożywczych, kosmetyków, wyciągów leczniczych, piw i nalewek. 51% jej udziałów należy do spółki Memes.pl S.A., natomiast pozostałe 49% do Benedyktynów z Opactwa w Tyńcu.
Benedictus Memes na potrzeby dalszego rozwoju, rozpoczęła publiczną emisję obligacji korporacyjnych. Strategiczne i komunikacyjne wsparcie działań spółki w tym okresie zapewnia LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w zakresie zintegrowanych strategii marketingowych. Współpraca obejmuje obsługę w zakresie budowy wizerunku i działań promocyjnych, m.in. opracowanie strategii PR, współpracę w zakresie media relations, PR produktu, doradztwo marketingowe, działania ATL, zakup mediów, social media oraz organizowanie wydarzeń specjalnych.
„W LoveBrands Relations łączymy kompetencje agencji PR, związane z budowaniem relacji z otoczeniem, z kompetencjami butiku kreatywnego oraz know-how agencji digitalowej. Dlatego też z wielką przyjemnością nawiązaliśmy współpracę z Benedictus Memes. Stworzenie właściwej strategii, zarówno dla działań związanych z emisją obligacji spółki jak i promocją jej marki, było dla nas doskonałym wyzwaniem. Tym bardziej, że Produkty Benedyktyńskie zdecydowanie mogą stać się „LovaBrand” w swojej kategorii. – tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations.
Źródło: mat. pras.