w

Lowe Warsaw ponownie dla Domiporta.pl

Lowe Warsaw ponownie dla Domiporta.pl

Agencja Lowe Warsaw przygotowała nową kampanię dla serwisu nieruchomości Domiporta.pl. Kampania „Domiporta.pl. Do szukania mieszkania” ma za zadanie zbudowanie większej wyróżnialności marki na tle konkurencji i osadzenie jej w konkretnym kontekście szukania mieszkania.

Stąd seria kilku zabawnych historii rysunkowych pokazujących różne powody dla których ludzie chcą zmienić mieszkanie.

Oryginalne ilustracje użyte w kampanii są autorstwa Przemysława Truścińskiego

DOMIPORTA_30012014_504x238_PANI.indd

DOMIPORTA_30012014_504x238_PAN.indd

Kampania zawiera: spot 15” sekundowy „Sąsiedzi” , który będzie emitowany w telewizji, kinie i Internecie oraz kreacje „Wyrosłeś z mieszkania” i „Tramwaj”, które będą użyte na outdoorze, w prasie i w kampanii internetowej.

Jest to już druga kampania agencji Lowe Warsaw dla tego klienta, pierwsza odbyła się w 2008 roku.

Źródło: mat. pras.

Cheil Polska wyróżniony w konkursie D&AD

Cheil Polska wyróżniony w konkursie D&AD

K2 stawia na Ambient 2.0. Maciej Wokitajtis dołącza do zespołu agencji.

K2 stawia na Ambient 2.0. Maciej Wokitajtis dołącza do zespołu agencji.