Agencja K2 wprowadza do portfolio usługę Ambient 2.0, polegającą na łączeniu w jednej koncepcji marketingowej rozwiązań offline i online. Za rozwój kompetencji odpowiedzialny będzie Maciej Wokitajtis, który dołącza do agencji K2 obejmując stanowisko Head of Digital Out of Home.
Maciej ostatnio pracował w firmie Starcom, wcześniej prowadził własną agencję ambientową – Grupa Białko. Posiada ośmioletnie doświadczenie w sprzedaży i produkcji projektów z zakresu Ambientu i DOOH dla takich klientów, jak: Allegro, Coca-Cola, GSK, Grupa Żywiec, Kompania Piwowarska, Samsung, czy Honda. Jest współautorem nagradzanych koncepcji m.in.: „Nie kupuj w realu” dla Allegro (Grand Prix konkursu Media Trendy’ 2008), „Polub w realu” dla marki Tyskie, czy Coca-Cola Connect LED TIR. Z wykształcenia jest socjologiem, z dyplomem UW. Interesuje się street artem i nowymi technologiami. W K2 będzie odpowiedzialny za koordynację projektów ambientowych połączonych z technologią. Będzie ściśle współpracował z działami kreacji, strategii, UX, obsługi oraz nowego biznesu.
Ambient 2.0 to koncepcja zakładająca wykorzystanie różnorodnych narzędzi m.in.: zewnętrznych nośników audiowizualnych, interaktywnych totemów, mobilnego DOOH, maszyn vendingowych, mapingu 3D, projekcji laserowych, ścian interaktywnych, dymnych i wodnych ekranów do projekcji oraz poszerzonej rzeczywistości i łączenie ich z działaniami social media, mobile, czy ATL.
Wprowadzenie Ambient 2.0 do portfolio usług K2, pozwoli nam konkurować z firmami ambientowymi o budżety marketingowe. Kilkunastoletnie doświadczenie technologiczne K2 oraz pozyskanie do współpracy Maćka Wokitajtisa, który posiada na koncie kilkadziesiąt realizacji z tego obszaru i co za tym idzie świadomość ograniczeń i szans, pozwoli nam z sukcesem realizować nawet najbardziej śmiałe pomysły. – komentuje Łukasz Lewandowski, wiceprezes zarządu K2.
Źródło: mat. pras.