Agencja LOWE Warsaw, należąca do Mullen Lowe Group, przygotowała kolejną kampanię dla marki
SEAT, która wystartowała na początku grudnia br. Wspiera ją zakrojona na szeroką skalę kampania
w mediach.
Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wyprzedź czas!”. Jak tłumaczą przedstawiciele agencji,
koncepcja kreatywna kampanii oparta jest o insight, który mówi jak wygodnie byłoby już dziś
korzystać z tego, co może zaoferować przyszłość. Kampania powstała w ramach stałej współpracy
Agencji LOWE Warsaw z SEAT-em i komunikuje ofertę przedsprzedaży samochodów z rocznika 2016.
Klienci już teraz mogą zamówić auto z nowego rocznika, a także zyskać w ofercie specjalne dodatkowe
bonusy.
W zakres prac agencji LOWE Warsaw wchodzi między innymi: opracowanie strategii komunikacji,
adaptacja globalnego spotu na potrzeby kampanii telewizyjnej oraz stworzenie nowej historii do
istniejącej reklamy produktowej (TV m.in. TVP, TVN, Polsat). Agencja jest również odpowiedzialna za
przygotowanie kreacji do prasy ogólnopolskiej i outdooru oraz materiałów promocyjnych dla sieci
dealerskiej. Kampanię wspiera także kampania w radiu (m.in. Eska, RMF FM, Radio ZET) oraz
internecie (kampania display oraz komunikacja w owned media). Za planowanie zakupu mediów
odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Kampania potrwa do końca grudnia.
[podobne_lowe warsaw]
źródło: mat. pras.

![5 pytań do stratega: Rafał Lampasiak o efektywnych kampaniach i budowaniu marki [wywiad] 57 rafal lampasiak](https://admonkey.pl/wp-content/uploads/2015/12/rafal-lampasiak-290x290.jpg)
