Maciej Deja, były wieloletni dziennikarz Wirtualnej Polski, Fakt24 i Grupy Polska Press, został senior PR managerem w butikowej agencji digitalowej oLIVE media.
Odpowiada m. in. za przeprowadzenie kampanii wizerunkowej Polskiej Organizacji Turystycznej pod hasłem „Poland. More than you expected”.
Maciej Deja współpracuje z oLIVE media od marca 2023 roku, zajmując się przygotowaniem i realizacją strategii oraz działań PR dla start-upów technologicznych oraz klientów z innych branż. Odpowiada za przygotowanie informacji prasowych, budowanie media relations, kontakt z dziennikarzami. Jego zadania obejmują zarówno strategiczne planowanie, jak i codzienną operacyjną pracę nad wizerunkiem klientów.
Deja od listopada pełni w agencji funkcję senior PR managera i odpowiada za przeprowadzenie kampanii wizerunkowej „Poland. More than you expected” zleconej przez Polską Organizację Turystyczną. Jej głównym zadaniem jest wzmocnienie zainteresowania Polską jako atrakcyjnym miejscem w zakresie przemysłu spotkań – organizacji kongresów i konferencji, wydarzeń korporacyjnych (w tym szkoleń, warsztatów, premier produktów) oraz podróży motywacyjnych. „Poland. More than you expected” ma również budować i utrwalać wizerunek Polski jako kraju bezpiecznego, przyjaznego i gościnnego, z bogatym dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym.