Michał Iwan, dotychczasowy dyrektor marketingu Runmageddonu, z początkiem listopada rozpoczyna pracę w agencji digitalowej Tigers. Jako lider zespołu marketingu Tigers, będzie odpowiedzialny za jego wzmocnienie oraz szereg działań promujących agencję.
Michał Iwan ostatnie dwa ostatnie lata związany był z największym w Polsce organizatorem biegów z przeszkodami Runmageddon. Teraz zmierzy się z wyzwaniem zbudowania najskuteczniejszego zespołu marketingu w topowej agencji digital marketingu, z którą dotychczas współpracował jako klient.
Dołączam do Tigers z dużym apetytem na zmiany i planami rozbudowania działu marketingu. To duże wyzwanie. Liczę jednak, że pomoże mi fakt, że znam Tigers od wielu lat. Śledziłem poczynania agencji od samego początku, kiedy jeszcze nazywała się Social Tigers, korzystałem z jej szkoleń, kursów, treningów. Czuję się tygrysem nie od dziś. Znam i podzielam filozofię agencji. Cieszę się, że dołączam do organizacji, w której jedną z nadrzędnych wartości jest klientocentryzm. I to właśnie w jego duchu zamierzam opowiadać kolejne ciekawe historie współpracy agencji z jej klientami. – mówi Michał Iwan.