Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Marcin Prokop z rolą życia w reklamie marki Schweppes od H2O Creative

Schweppes to nie tylko Tonic, to marka posiadająca najszersze portfolio smaków na rynku napojów gazowanych. Głównym celem tegorocznej kampanii jest ukazanie różnych twarzy marki Schweppes z wykorzystaniem nowego ambasadora, Marcina Prokopa.

W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się 6 materiałów wideo, w których Marcin Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie. Bohater opowiada o swoich doświadczeniach osobistych i zawodowych, przy okazji zachęcając do próbowania w życiu nowych rzeczy. Każda część osadzona jest w zupełnie odmiennej rzeczywistości, nawiązującej do licznych obliczy Prokopa i poszczególnych smaków Schweppes. Widzowie mogą liczyć na sporą dawkę zabawnych dialogów, zakończonych inspirującą konkluzją i zaproszeniem do próbowania nowych smaków życia. Premierowy odcinek jest dostępny na kanałach marki.

czytaj:   „Bądź sobą po swojemu” – pod tym hasłem Remington rozpoczyna komunikację i realizuje nową strategię marki

 

Forma kampanii nawiązuje do znanego w świecie filmu i reklamy schematu rozmowy głównego bohatera z własnym alter ego. Jednak wyróżnia ją swojego rodzaju autentyzm, wynikający z rozmowy z własnym Ja. Bezcenne było dla nas niezwykłe poczucie humoru Marcina, które idealnie odwzorowuje bezpośrednie i momentami dość ostre rozmowy, jakie prowadzimy w naszych głowach… bo przecież nie ma bardziej uczciwej osoby wobec ciebie niż ty sam. Tak właśnie powstał pomysł, dzięki któremu odkryliśmy tak wiele twarzy Marcina i wydobyliśmy jego osobiste przeżycia, które już wkrótce po raz pierwszy ujrzą światło dzienne. – mówi Michał Tomaszuk, CEO agencji.

 

Kampania ma charakter online i zakłada wykorzystanie kanałów: Facebook, YouTube oraz Instagram. Wsparciem dla pełnometrażowych materiałów wideo są krótkie formaty 15” i 6”.

To dla nas odważny krok, ponieważ za namową agencji, po raz pierwszy historii przenieśliśmy cały budżet z TV do online‘u. Za pomocą nowej aktywacji chcemy zaproponować coś więcej, wyjść naprzeciw grupie docelowej i stworzyć kampanię opartą na jakościowym contencie, który fani marki będą chcieli, a nie będą musieli oglądać. Szukając ambasadora zwróciliśmy się więc w stronę niezwykle złożonej i ciekawej postaci, Marcina Prokopa. Jesteśmy przekonani, że Marcin doskonale wpisuje się w charakter marki Schweppes, która w rzeczywistości jest czymś więcej niż może się wydawać.dodaje Paweł Wałach z Orangina Schweppes.

 

czytaj:   Studenci z Wrocławia zwyciężają w konkursie Performante i mytaxi

Kampania wystartowała 11 kwietnia.

Za strategię i kreację odpowiada H2O Creative.

Produkcja wideo – OTO Film.

Reżyser: Antoni Ferency

Planowanie mediów – Wavemaker.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *