Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Marketing gier wideo – sztuka manipulacji graczem

Marketing gier wideo: wydanie II – darmowa, pełna wersja książki do pobrania pod adresem www.marketinggier.pl

Marketing – słowo klucz. Przez jednych znienawidzony, przez innych praktykowany. Przez większość jednak, w gruncie rzeczy, nie do końca zrozumiany. Dla graczy bliżej niezdefiniowane źródło wszelkiego zła, dla twórców źródło zła zdefiniowanego. A gdyby tak ukazać fakty od kuchni, dostarczyć uniwersalnych narzędzi i dowieść, że przewidywanie wydarzeń w branży jest równie proste, co manipulowanie graczem, odpowiadając przy okazji na pytania:

• Dlaczego obcy w pierwszym Crysisie przypominają latające lodówki?

• Dlaczego szczęśliwy gracz to zmanipulowany gracz?

• Dlaczego zdobywaniu osiągnięć bliżej do transu narkotycznego?

• Na co komu elementy QTE w NFS: the Run?

• Jak tworzyć gry spójne i dopasowane do potrzeb wybranych grup, których treści będą tuszować błędy, przy jednoczesnym eksponowaniu pożądanej przez twórców wartości?

Jedyne, kompletne, polskojęzyczne (i nie tylko) źródło informacji na temat marketingu gier wideo. Systematycznie uzupełniane o nowe treści, aktualizowane, dostarczające informacji niezbędnych nie tylko do efektywnego projektowania i dystrybuowania aplikacji, ale przydatnych również dla przeciętnego obserwatora wydarzeń branżowych.

Marketing gier wideo w liczbach:

• Przeszło 300 stron o grach, branży, biznesie i marketingu,

• Przeszło pięć tysięcy pobrań w niespełna cztery tygodnie,

• Kilkaset pozytywnych opinii,

• Kolejnych kilkaset stron w przygotowaniu (wydanie III planowane na styczeń 2014),

• Kilkudziesięciu partnerów medialnych oraz biznesowych,

czytaj:   PR-owcy i digital influencerzy – co sądzą o sobie nawzajem. Raport.