w

McDonald’s 2 for U dla millenialsów

Mcdonald’s 2 for u dla millenialsów

McDonald’s uruchomił działania komunikacyjne skierowane do młodszej grupy konsumentów. Jest to pierwsza w Polsce kampania, nie tylko emitowana w formacie pionowym, ale także w całości zarejestrowana przy pomocy smartfona. Spoty „2 for U Stories” można zobaczyć w mediach społecznościowych, na portalach internetowych, aplikacji mobilnej McDonald’s oraz w TV. Za realizację odpowiadają Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), OMD, DDB&Tribal oraz Studio Filmowe OTO.

Wystartowała kampania McDonald’s Polska „2 for U Stories”. Działania skierowane są do młodej grupy konsumentów, dlatego wykorzystują pionowy format video z elementami znanymi z Instagram Stories. Każdego dnia emitowany jest nowy spot, połączony z unikalną ofertą produktową, dostępną tylko przez jeden dzień. Innowacją w działaniach reklamowych marki jest nowoczesna forma, a także sposób przygotowania treści reklamowych – kreacje zostały w całości sfilmowane smartfonem.
McD 2forU stories

Z naszych obserwacji młodych ludzi jak i badań rynkowych wynika, że format pionowy jest dominującą formą video wśród millenialsów. Stąd chęć i odwaga w realizacji kampanii w takim formacie. Cieszymy się, że wraz z McDonald’s widzimy wartość i sens w jak największym dopasowywaniu przekazu i formy do młodych ludzi. Jakub Leduchowski, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).

Bohaterami krótkich, kilkunastosekundowych filmów jest ekipa sześciu młodych przyjaciół oraz trener, którego widzowie mogą pamiętać z poprzednich spotów McDonald’s. W samym filmie można znaleźć również elementy znane użytkownikom Instagrama. W trakcie kampanii, która potrwa 35 dni, odbędzie się także premiera nowego produktu marki – burgera Fresh Tasty, dostępnego w promocyjnej cenie za 2 zł. Emisja reklamy McDonald’s odbywa się w mediach społecznościowych, gdzie marka w naturalny sposób pojawia się w kanałach bliskich grupie docelowej (Instagram, Facebook, YouTube).

Zdecydowaliśmy się na nowoczesny format kampanii, ponieważ jesteśmy marką, która nieustannie podąża za swoimi odbiorcami. Grupa docelowa oferty 2 for U to w większości pokolenie millenialsów, a więc konsumentów w wieku 16-24 lata. Chcemy mówić jej językiem być obecni wszędzie tam, gdzie spędzają czas młodzi ludzie i docierać do nich za pomocą atrakcyjnych form. Kampania „2 for U Stories” spełnia wszystkie te warunki. Katarzyna Borowska, Senior Marketing Supervisor, McDonald’s Polska

Warunkiem uczestnictwa w promocji jest pobranie aplikacji mobilnej McDonald’s. Działania potrwają do 18 listopada. Twórcy zaplanowali w tym okresie wiele niespodzianek dla konsumentów. W czasie kampanii w mediach społecznościowych marki codziennie prezentowany będzie nowy film z udziałem bohaterów. Łącznie zaplanowano ponad 30 spotów emitowanych w ponad 800 formatach, w tym w social mediach, na YouTube oraz w aplikacji mobilnej McDonald’s. Aktywacja wspierana jest 15” spotem TV, kampanią display oraz kampanią digitalową. Gościnnie w działaniach reklamowych pojawią się również influencerzy, m.in.: Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrojkowski czy Marcin Dubiel.
Za strategię, pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, za zakup i planowanie mediów – OMD, zaś za produkcję filmów DDB&tribal oraz Studio Filmowe OTO.

2 komentarze

Dodaj odpowiedź

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Ścieżki zakupowe polskich konsumentów [raport google]

    Ścieżki zakupowe polskich konsumentów [raport Google]

    Ikea nowa kampania

    Hash.fm 3 rok z rzędu agencją influencer marketingu dla IKEA