Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Mondelez Polska kolejny z Big Picture

big picture

Agencja odpowiada za komunikacją korporacyjną oraz wsparcie PR wybranych marek.

Mondelez Polska to jeden z kluczowych klientów Big Picture. Do bieżących zadań Big Picture należy opracowywanie kompleksowych strategii PR w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej. Agencja odpowiada również za komunikację platform wizerunkowych, w tym za koordynację działań egzekucyjnych, m.in. relacje
z mediami, promocję nowości produktowych, czy współpracę z influencerami. 

Wśród kampanii produktowych, które są obecnie realizowane przez zespół Big Picture, znajduje się nowa platforma wizerunkowa marki Milka „Delikatność smakuje lepiej”. Celem działań PR jest podkreślenie siły emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości oraz ludzkiej wrażliwości.

W ramach trwającej właśnie trzeciej odsłony kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” agencja wspiera klienta w działaniach zachęcających do wspólnego kibicowania. Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry Narodowej.

Big Picture komunikuje także kluczowe produkty z portfolio producenta, w tym nowości wprowadzone na rynek na przełomie ubiegłego i obecnego roku. Wśród nich można wymienić: Milka Oreo Sensations, czyli pierwsze ciastka Milka z kremem o smaku Oreo, Oreo Golden – uwielbiane przez konsumentów ciastka Oreo – tym razem w nowej złotej odsłonie, czy kultową czekoladę Toblerone.

Agencja wspiera również Mondelez Polska w ramach działań z zakresu PR-u korporacyjnego i public affairs. Do zadań agencji należy m.in. pozycjonowanie przedstawicieli firmy
w mediach, wsparcie komunikacyjne nowych inicjatyw biznesowych oraz działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. W szczególności agencja jest odpowiedzialna za komunikację cyklicznych raportów Mondelez – „Snacking Made Right”, prezentującego działalność ESG firmy oraz „State of snacking” poświęconego trendom w branży przekąskowej

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *