w

Rodzaje namiotów reklamowych

namiot reklamowy

Wydarzenia takie jak festiwale, turnieje sportowe czy różnego rodzaju eventy wymagają odpowiedniej oprawy wizualnej. Elementem takiej oprawy są z pewnością namioty reklamowe. Sprawdzają się zarówno na otwartej przestrzeni, jak i w halach imprezowych. Namioty pełnią funkcję ochronną, będąc jednocześnie doskonałym nośnikiem reklamy. Poznajmy bliżej rodzaje namiotów reklamowych, jakie są obecnie dostępne w ofertach producentów.

Namioty stałociśnieniowe

Cechą charakterystyczną namiotów stałociśnieniowych jest ich nowoczesny wygląd. Do ich największych atutów możemy zaliczyć łatwość rozkładania oraz odporność na działanie czynników zewnętrznych. Namioty stałociśnieniowe mają charakterystyczny, opływowy kształt. Odporność na niekorzystne czynniki atmosferyczne pozwala na korzystanie z tego typu namiotów o każdej porze roku. Dużym atutem namiotów jest wysoka jakość tworzywa, z jakiego są wykonane. Odporność na działanie promieni słonecznych sprawia, że nadruk reklamowy na jego powierzchni nie będzie tracił walorów estetycznych.

Namioty wentylatorowe

Namiot wentylatorowy występuje w formie kopuły. W zależności od wymagań może mieć postać otwartą lub zamkniętą. Dzięki temu możliwa jest modyfikacja namiotu oraz płynna regulacja wielkości powierzchni reklamowej. Jak sama nazwa wskazuje, ten typ namiotu jest wyposażony w wydajny system wentylacji. Dzięki temu wewnątrz namiotu można stworzyć optymalne warunki. Ma to ogromne znaczenie w momencie zamknięcia kopuły. Dzięki systemowi wentylacji następuje sprawna wymiana powietrza pozwalająca na utrzymanie stałej, komfortowej temperatury. To powoduje, że namiot wentylatorowy stanowi idealną ochronę nie tylko przed deszczem, ale także przed upałem.

Namioty ekspresowe

Podczas organizacji eventu liczy się każda minuta. Dlatego tak ważny jest etap przygotowania i rozkładania namiotów reklamowych. Dużą zaletą namiotów ekspresowych jest łatwość montażu i demontażu. Namiot ekspresowy ma formę konstrukcji stelażowej, która gwarantuje stabilność, wytrzymałość oraz estetykę. Ten typ namiotu sprawdza się idealnie jako baner reklamowy. Namioty stelażowe są bardzo elastyczne, jeśli chodzi o tworzenie rozmaitych konstrukcji. Ten typ nie zamyka się tylko w jednej formie. Dzięki przemyślanej konstrukcji możliwe jest podpięcie kolejnych ścian i zbudowanie zamkniętej przestrzeni. Estetycznym dodatkiem do namiotu stelażowego są efektowne, ozdobne zasłonki na nogi. Namioty ekspresowe pozwalają stworzyć przestrzeń wystawienniczą ściśle dopasowaną do potrzeb danego wystawcy.

Namioty typu gwiazda

Ten typ namiotu cieszy się ogromną popularnością podczas organizacji wieczornych i nocnych eventów. Omawiana konstrukcja pozwala na montaż oświetlenia w formie reflektorów lub listew LED. Dzięki temu można stworzyć niepowtarzalny klimat wewnątrz namiotu, jak również efektownie oświetlić całą jego bryłę z zewnątrz. Istotna jest także praktyczna strona konstrukcji. Namiot typu gwiazda stanowi doskonałą formę ochrony w trakcie imprezy plenerowej. Jest on również bardzo często wybierany przez organizatorów prywatnych przyjęć.

Namioty reklamowe świetnie sprawdzają się w zamkniętych pomieszczeniach oraz na świeżym powietrzu. Są idealnym połączeniem skutecznej formy ochrony oraz efektownej powierzchni o charakterze reklamowym.

fot. inventini.com

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

e-mail marketing

10 noworocznych postanowień na efektywny marketing e-mailowy w 2020 roku.

League of Legends

Beko i League of Legends łączą siły już drugi rok z rzędu