Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

nc+ zmienia się w Platformę CANAL+ i rusza z kampanią od Havas Warsaw

program afiliacyjny

Platforma nc+ zmieniła nazwę i rozpoczęła  nową kampanię promocyjną informującą o rebrandingu oraz nowych ofertach dla abonentów. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

Zmiana nazwy pozwoli nam w jeszcze lepszy sposób korzystać z międzynarodowej siły brandu CANAL+, w który nadal będziemy bardzo mocno inwestować tworząc unikalną ofertę opartą o najlepszą rozrywkę i najnowsze technologie  – mówi Jacek Balicki, wiceprezes ds. marketingu Platformy CANAL+

Kampania utrzymana jest w stylistyce kina sensacyjnego. Głównymi bohaterami są członkowie gangu znani z poprzednich edycji reklam platformy. Tym razem szajka planuje skok rabunkowy na jubilera, jednak w wyniku nieoczekiwanej pomyłki dochodzi do wielkiego „BUM”. Co stało się w trakcie skoku można zobaczyć w spocie telewizyjnym dostępnym tutaj:

W ramach kampanii promocyjnej zaplanowano m.in. działania w telewizji, internecie, stacjach radiowych, mediach społecznościowych i punktach sprzedaży Platformy CANAL+.

Więcej informacji na temat promocyjnych ofert Platformy CANAL+ można znaleźć na stronie canalplus.pl.

Kampania potrwa do końca października tego roku.

Dodaj komentarz