Warning: A non-numeric value encountered in /home/mamydzie/domains/admonkey.pl/public_html/wp-content/themes/chirps/includes/shortcodes/posts.php on line 602
Warning: A non-numeric value encountered in /home/mamydzie/domains/admonkey.pl/public_html/wp-content/themes/chirps/includes/shortcodes/posts.php on line 602
Serwis, który w Polsce jest dostępny od ponad roku, kończy już 20 lat. Został założony 29 sierpnia 1997 roku w Scotts Valley, jako firma, która oferowała korespondencyjne wypożyczanie filmów DVD, a w 2007 stała się główną firmą oferująca, za stałą opłatą, wypożyczanie filmów i seriali poprzez streaming.
Obecnie wartość firmy szacuje się na 72,9 mld USD, a liczba subskrybentów to 104 miliony.
Kupić czy wypożyczyć? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób i… wybiera subskrypcję. Według Deloitte, 8 na 10 firm, działających w tym modelu, podczas trwania lockdownu utrzymało bądź zwiększyło bazę swoich abonentów. Eksperci twierdzą, że to początek nowej ekonomii i narodziny sporego problemu dla tradycyjnego biznesu. Netflix, Spotify i Playstation Plus, następni w kolejce są […]
Pomoc zostanie skierowana do wszystkich pionów filmowych – osób pracujących przy scenografii, charakteryzacji, kostiumach, dźwięku, a także do operatorów zdjęć, asystentów kamer, focus puller’ów, gafferów, autorów storyboardów i wielu innych reprezentujących zawody tzw. below the line (BTL) . Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych (KIPA) we współpracy z serwisem Netflix ogłaszają utworzenie nowego funduszu pomocowego dla najbardziej […]
Dwie trzecie Polaków*, gdyby musiało ograniczyć swój dostęp do mediów i ograniczyć się do jednego z nich, wybrałoby internet. A gdyby w ramach sieci musieli ograniczyć się do jednego tylko serwisu, wybraliby Youtube lub Facebook, pokazuje badanie Wavemaker zrealizowane w ubiegłym tygodniu. W ramach telewizji, która dla kilkunastu proc. badanych jest najtrudniej zastępowalnym medium, to […]
Film “W Lesie Dziś Nie Zaśnie Nikt” już od piątku jest dostępny na Netflix. Premiera zamiast w kinach miała miejsce w streamingu. Reżyser Bartosz M. Kowalski z rozmachem stworzył film, jakiego dotąd w Polsce nie było – horror w konwencji slashera. Za strategię, koncepcję i realizację kampanii promocyjnej filmu odpowiada agencja OUTRAGE. Agencja OUTRAGE tworząc kampanię […]