MullenLowe Group, wiodący gracz na globalnym rynku reklamowo-mediowym, przedstawia nowy program corporate identity. W skład programu wchodzą nowatorskie spojrzenie na budowanie świadomości Grupy, pionierski pomysł na jej pozycjonowanie oraz nowa identyfikacja wizualna. Polskie firmy wchodzące w skład Grupy również stają się częścią globalnych zmian.
MullenLowe Group powstała w maju 2015 roku w wyniku fuzji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and Partners. Połączenie dwóch najbardziej utytułowanych i innowacyjnych firm na świecie czyni ją trzecią globalną siecią full service w portfolio Grupy Interpublic. W ramach MullenLowe Group działa ponad 90 biur w 65 krajach na całym świecie. Od stycznia br. wszystkie firmy wchodzące w skład Grupy noszą nazwę MullenLowe.
Od tej pory firmy wchodzące w skład MullenLowe Group Poland będą się nazywały: Mullen Lowe Warsaw Poland (dawniej Lowe Warsaw), agencja dostarczająca rozwiązania kreatywne dedykowane zintegrowanej komunikacji marketingowej; MullenLowe Mediahub Poland (dawniej Lowe Media), dom mediowy zajmujący się planowaniem i zakupem mediów oraz MullenLowe Open Poland (dawniej Lowe Open), agencja oferująca rozwiązania z marketingu aktywacyjnego i konsumenckiego.
– Celem rebrandingu jest wzmocnienie pozycjonowania Grupy, wykorzystującej najlepsze kompetencje wszystkich firm wchodzących w jej skład, aby skutecznie pracować nad wyzwaniami biznesowymi dla naszych Klientów – wyjaśnia Alex Leikikh, Global CEO MullenLowe Group. – Nowa tożsamość marki ma pomóc w zjednoczeniu całej sieci i pozycjonować ją jako twórczą Grupę, podejmującą wyzwania rynkowe.
MullenLowe Group to grupa silna pod względem biznesowym. Dzięki nowemu modelowi organizacyjnemu, możliwości, wydajność i kreatywność grupy osiągnęły niezwykle wysoki poziom. Klienci mogą liczyć na obsługę w zakresie strategii budowania świadomości marki, marketingu cyfrowego, public relations i social media, planowania i zakupu mediów, mobile marketingu, kreacji, reklamy bezpośredniej, analiz empirycznych oraz analiz wydajności.
MullenLowe Group, to grupa komunikacyjna w skład której wchodzi agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, dom mediowy MullenLowe MediaHub oraz MullenLowe Open, spółkaspecjalizująca się w działach BTL i digital. Sieć MullenLowe należy do holdingu Interpublic Group of Companies (IPG). Wszystko to sprawia, że MullenLowe Group gwarantuje markom całościową, zintegrowaną obsługę.
Zespół MullenLowe Warsaw tworzą ludzie o szerokich kompetencjach, otwartych głowach, żądni wyzwań, którzy oczywiście wiedzą, że nikt z naszych konsumentów nie żyje w oddzielnych światach digitalu, realu, telewizji czy radia. Dlatego tworzą idee, skutecznie działające we wszystkich punktach kontaktu z konsumentem – podkreśla Kinga Grzelewska, Managing Partner and Creative Director w MullenLowe Warsaw. – Butikowa struktura sieci MullenLowe pozwala nam korzystać z globalnych rozwiązań kreatywnych i strategicznych w połączeniu z dogłębną wiedzą na temat lokalnej specyfiki.
– Tworzenie skutecznych sposobów i form komunikacji w nowoczesnym ekosystemie mediów to dla nas najważniejsze zadanie. Nowe narzędzia, procesy, badania, wykorzystywane w amerykańskich strukturach MullenLoweMediaHub, które będziemy implementować również w Polsce, mają na celu jedno: zwiększanie udziału reklam w uwadze i świadomości konsumentów, a przez to zwiększenie biznesowej efektywności kampanii naszych Klientów – Ewa GÓRALSKA, Managing Director MullenLowe MediaHub.