Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Nowa identyfikacja MullenLowe Group

MullenLowe Group, wiodący gracz na globalnym rynku reklamowo-mediowym, przedstawia nowy program

corporate identity. W skład programu wchodzą nowatorskie spojrzenie na budowanie świadomości Grupy,

pionierski pomysł na jej pozycjonowanie oraz nowa identyfikacja wizualna. Polskie firmy wchodzące w skład

Grupy również stają się częścią globalnych zmian.

MullenLowe Group powstała w maju 2015 roku w wyniku fuzji Mullen z globalną siecią kreatywną Lowe and

Partners. Połączenie dwóch najbardziej utytułowanych i innowacyjnych firm na świecie czyni ją trzecią globalną

siecią full service w portfolio Grupy Interpublic. W ramach MullenLowe Group działa ponad 90 biur w 65 krajach na

całym świecie. Od stycznia br. wszystkie firmy wchodzące w skład Grupy noszą nazwę MullenLowe.

Od tej pory firmy wchodzące w skład MullenLowe Group Poland będą się nazywały: Mullen Lowe Warsaw Poland

(dawniej Lowe Warsaw), agencja dostarczająca rozwiązania kreatywne dedykowane zintegrowanej komunikacji

marketingowej; MullenLowe Mediahub Poland (dawniej Lowe Media), dom mediowy zajmujący się planowaniem i

zakupem mediów oraz MullenLowe Open Poland (dawniej Lowe Open), agencja oferująca rozwiązania z marketingu

aktywacyjnego i konsumenckiego.

– Celem rebrandingu jest wzmocnienie pozycjonowania Grupy, wykorzystującej najlepsze kompetencje wszystkich

firm wchodzących w jej skład, aby skutecznie pracować nad wyzwaniami biznesowymi dla naszych Klientów –

wyjaśnia Alex Leikikh, Global CEO MullenLowe Group. – Nowa tożsamość marki ma pomóc w zjednoczeniu całej

sieci i pozycjonować ją jako twórczą Grupę, podejmującą wyzwania rynkowe.

MullenLowe Group to grupa silna pod względem biznesowym. Dzięki nowemu modelowi organizacyjnemu,

możliwości, wydajność i kreatywność grupy osiągnęły niezwykle wysoki poziom. Klienci mogą liczyć na obsługę w

zakresie strategii budowania świadomości marki, marketingu cyfrowego, public relations i social media, planowania

i zakupu mediów, mobile marketingu, kreacji, reklamy bezpośredniej, analiz empirycznych oraz analiz wydajności.

MullenLowe Group, to grupa komunikacyjna w skład której wchodzi agencja reklamowa MullenLowe Warsaw, dom mediowy MullenLowe MediaHub oraz MullenLowe Open, spółka

specjalizująca się w działach BTL i digital. Sieć MullenLowe należy do holdingu Interpublic Group of Companies (IPG).

Wszystko to sprawia, że MullenLowe Group gwarantuje markom całościową, zintegrowaną obsługę.

– Zespół MullenLowe Warsaw tworzą ludzie o szerokich kompetencjach, otwartych głowach, żądni wyzwań, którzy

oczywiście wiedzą, że nikt z naszych konsumentów nie żyje w oddzielnych światach digitalu, realu,  telewizji czy

radia. Dlatego tworzą idee, skutecznie działające we wszystkich punktach kontaktu z konsumentem –

podkreśla Kinga Grzelewska, Managing Partner and Creative Director w MullenLowe Warsaw. – Butikowa struktura

sieci MullenLowe pozwala nam korzystać z globalnych rozwiązań kreatywnych i strategicznych w połączeniu z

dogłębną wiedzą na temat lokalnej specyfiki.

– Tworzenie skutecznych sposobów i form komunikacji w nowoczesnym ekosystemie mediów to dla nas

najważniejsze zadanie. Nowe narzędzia, procesy, badania, wykorzystywane w amerykańskich strukturach

MullenLoweMediaHub, które będziemy implementować  również w Polsce, mają na celu jedno: zwiększanie udziału

reklam w uwadze i świadomości konsumentów, a przez to zwiększenie biznesowej efektywności kampanii naszych

Klientów –

Ewa GÓRALSKA, Managing Director MullenLowe MediaHub.