Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za nową odsłonę logo oraz redesign strony internetowej marki LabHome.
Zadaniem agencji było odświeżenie elementów wizualnych – logo, strony internetowej oraz opakowań produktów. Prace w obszarze brandingu zostały poprzedzone aktualizacją strategii marki, a nowa odsłona wizualna adekwatnie komunikuje charakter działalności LabHome.
Dodatkowo, w ramach działań digitalowych, zespół agencji wykonał kompleksowy redesign strony internetowej. Projekt objął nie tylko nową wersję wizualną, ale również optymalizację struktury serwisu pod kątem użyteczności. Prace zostały poprzedzone działaniami z zakresu UX, takimi jak opracowanie ścieżek użytkownika i architektury informacji.
Agencyjne studio produkcyjne przygotowało wysokiej jakości rendery wszystkich opakowań wraz z ich komponentami, co dodatkowo wzbogaciło graficzną stronę projektu. Tym samym dostarczyliśmy klientowi nowoczesne rozwiązanie, które nie tylko spełnia standardy użyteczności, ale również wyróżnia się estetyką i dopracowaniem wizualnym. Rafał Włodarczyk, Head of Digital Design w Hand Made
Web design dla marki LabHome nie jest pierwszą realizacją zespołu h.digi z branży farmaceutycznej. W portfolio działu można znaleźć między innymi projekt internetowego serwisu korporacyjnego dla marki HASCO-LEK czy witrynę dla Nestle Health Science.
Projekt rebrandingu zainicjował współpracę, która już teraz poszerza się o dodatkowe obszary. Marka sukcesywnie zamierza zlecać agencji działania obejmujące komunikację digital czy przygotowanie materiałów drukowanych.